31 lipca 2014

Lipcowy stosik (13)





Nie było czerwcowego stosika, bo książki rozebrała mi rodzinka zanim zdążyłam zrobić jakiekolwiek zdjęcia. Ale jest lipiec, a właściwie jego koniec. Dlatego też zapraszam Was na przegląd mojego lipcowego stosika, czyli to, co do mnie przywędrowało.

Od lewej:

1. Sekretny język kwiatów [zakup własny w Auchan za... 10 zł]
2. Szczęśliwy traf [j.w.]
3. Jajko z niespodzianką [egzemplarz recenzencki od Wydawnictwo Literackie]
4. Zaczaruj mnie [j.w.]
5. Laura [j.w.]
6. Pod płonącym niebem [egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Akurat]

Od prawej:

7. Pierwsza kawa o poranku [egzemplarz recenzencki od dlalejdis.pl]
8. Zdemaskowana. Dziewczyna, której jedno w głowie [zakup własny za... 8 zł!]
9. Kolekcjonerka perfum [egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Muza SA]
10. Nie tylko o łajdakach [egzemplarz recenzencki od dlalejdis.pl]
11. Jeżynowa zima [nagroda w konkursie na rekomendację książki od Wydawnictwa Znak]
12. Sześć córek [egzemplarz recenzencki od Wydawnictwo Świat Książki]



I jak się Wam podoba lipcowy stosik? Co już przeczytaliście? Co polecacie?

16 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie książką "Zdemaskowana. Dziewczyna, której jedno w głowie" i świetny zakup! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :( Dlaczego w moim mieście nie ma Auchan :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnej jeszcze z w/w nie czytałam. Czekam z niecierpliwością na Twoje recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dobrze, że dziś będę w Auchen :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dawna ma ochotę na "Sekretny język kwiatów" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widzę tutaj nic dla siebie, ale Tobie życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chętnie wykradłabym z tego stosiku "Pierwszą kawę o poranku" :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chciałabym przeczytać "Jeżynową zimę" . Życzę udanej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Ci całego stosika!

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam sześć pozycji z tego zestawu, fajny, bo taki kobiecy, a ja lubię taką literaturę:) Chyba najbardziej podobało mi się "Pod płonącym niebem". A zazdroszczę Ci powieści Kulus i tych z Literackiego;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i cóż, każdą Twoją zdobycz z ogromną chęcią bym przygarnęła do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaczaruj mnie i Laura czytałam, reszty nie.

    OdpowiedzUsuń
  13. BArdzo nam się podoba Twój stosik. Nie jestem Ci w stanie niczego polecić ani odradzić, bo po prostu żadnej nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Żeby w moim Auchan był porządek wśród książek i pieniądze w portfelu, to pewnie coś nowego trafiłoby na moją półkę. Tak to w portfelu głucho i pusto, a w Auchanie na półkach tajfun

    OdpowiedzUsuń
  15. Stosik, a właściwie stos super. Niestety nic z tych książek nie czytałam, ale ... spróbuje to nadrobić :). Chętnie bym Ci podkradła chyba wszystkie pozycje :)

    OdpowiedzUsuń