09 sierpnia 2014

Pachnąca sobota: Midnight Jasmine





Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam zapach kwitnących kwiatów jaśminu. Piękny krzak, albo raczej małe drzewko jaśminu, rośnie u mojej babci w ogrodzie. Kiedy do niej idę, z daleka czuję już intensywny zapach tych białych kwiatów. Ten zapach mnie uspokaja i działa na mnie kojąco. Dlatego też, nie trzeba było mnie namawiać, kiedy zobaczyłam w sklepie internetowym wosk o zapachu Midnight Jasmine. Szybko więc go kupiłam i z niecierpliwością czekałam na kuriera.

Midnight Jasmine to subtelny zapach, który roznosi się po moim pokoju każdego letniego wieczoru. Jestem przekonana, że gdy zapalę wosk jesienią czy zimą, moje myśli popłyną ku wakacyjnych dniach. Delikatność, słodkość, z nutą cytrusów- w ten sposób zdefiniowałabym zapach od Yankee Candle Midnight Jasmine.

Wosk kupisz za 7 zł w sklepie

http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/104-jasmin-o-polnocy-midnight-jasmine.html

5 komentarzy:

  1. Wciąż obiecuję sobie, że kupię te woski i co? I nic :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio właśnie czegoś takiego szukałam ;)

    Pozdrawiam i przepraszam, że tak długo mnie tu nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam zapach kwitnących kwiatów jaśminu, dlatego bardzo chętnie zakupię ten wosk.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie zapachy to ja lubię :) Trzeba zamówić. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń