01 sierpnia 2014

UWAGA!!!




CHWALĘ SIĘ!

Wzięłam udział w konkursie zorganizowanym przez Wydawnictwo Znak na rekomendację powieści "Jeżynowa zima". Konkurs składał się z dwóch etapów: 1- zrobienie kreatywnego zdjęcia dowolnej powieści Sarah Jio, a 2 - napisanie rekomendacji powieści Sarah Jio. Ku mojej uciesze przeszłam etap pierwszy i kurier przywiózł mi przedpremierowy egzemplarz powieści "Jeżynowa zima". Książkę przeczytałam, napisałam 200 znaków rekomendacji i wysłałam do Organizatorów. Dzisiaj otrzymałam wiadomość, że.... moja rekomendacja, jako jedna z pięciu zostanie zamieszczona na okładce powieści! Jestem bardzo szczęśliwa!

Moja rekomendacja:

Piękna i czarująca powieść, która poruszy nawet zatwardziałe serce. Każde słowo trafi prosto w głąb duszy i nie da o sobie zapomnieć. Przed czytaniem, przygotujcie paczkę chusteczek - łzy gwarantowane!

Nie mogę się doczekać aż finalny egzemplarz trafi w moje ręce!! Premiera już we wrześniu 2014 r.

Tutaj możecie przeczytać pozostałe rekomendacje, które znajdą się na okładce:

6 komentarzy:

  1. Gratuluję, świetna informacja !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To świetna wiadomość! Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, fantastyczne wyróżnienie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity pomysł na konkurs - a wygrana to wielkie wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!! Ja bym chciała zobaczyć to zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, a rekomendacja faktycznie zachęca do czytania :)

    OdpowiedzUsuń