05 sierpnia 2014

Wakacyjny KONKURS!




Żeby nie przedłużać...

Warunki udziału w konkursie:

1. Musisz być publicznym obserwatorem bloga Recenzja pisana emocjami.
2. Zgłoś swój udział w konkursie w komentarzu pod tym postem.
3. Nieobowiązkowe: Polub mój profil Recenzja pisana emocjami na Facebooku.
4. Nieobowiązkowe: Dodaj baner konkursowy na stronkę swojego bloga.
5. Konkurs trwa od 05.08.2014 do 05.09.2014r. 
6. Organizatorem i fundatorem nagrody jestem ja, czyli właścicielka bloga Recenzja pisana emocjami.
7. Nagrodą w konkursie jest egzemplarz książki Krystyny Mirek "Szczęście all inclusive".
8. Zastrzegam, że nie informuję zwycięzcy e-mailem. Wziąłeś udział w konkursie to przyjdź i sprawdź wyniki. Jeśli dana osoba nie zgłosi się po odbiór nagrody- wylosuję nowego zwycięzcę.
9. Paczki wysyłam tylko na terenie Polski.
10. Zwycięzca zostanie wybrany losowo.

Gotowi? Zgłaszajcie się! POWODZENIA!


34 komentarze:

  1. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako madziusia :)
    Podlinkowany baner dostępny u mnie w zakładce Konkursy/Rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ksiązkę mam i jak najbardziej polecam! Życzę powodzenia innym!!! :*:)
    Pozdrawiam,
    Natalia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :)
    Magnolia044
    Klaudia Skiedrzyńska
    klaudiaskiedrzynska@wp.pl
    baner: https://www.facebook.com/klaudia.skiedrzynskamatusiak

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: mam namyszy
    Polubiłem jako: Cień Własnych Myśli
    woojteek@onet.eu

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Sia a
    Baner na blogu: http://miedzy-brzegami.blogspot.com/ (pasek po prawej stronie)
    Profil na FB-u polubiony z profilu Bożena Żółty
    e-mail: mysia186@interia.pl

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :)

    Blog obserwuję od dawna :) (chyba jako Miłośniczka Książek albo Magiczny Świat Książki, już nawet nie pamiętam ;) )
    To samo dotyczy Facebooka.
    Baner dodałam: http://magicznyswiatksiazki.pl/konkursy/

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :)

    Blog obserwuję i lubię na FB jako Małgorzata Zaczytana, a banerek u mnie wisi w zakładce "Konkursy"

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłosiłam się, blog obserwuję od pewnego czasu, teraz już oficjalnie publicznie (ciągle) jako Mól Książkowy :D a banner rozpoczął życie zakładki "Mól zaplątany w różne konkursy"

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!
    Bloga obserwuję / na fb lubię jako: Joanna Sobczak
    Mój e-mail: joannasobczak89@gmail.com
    Informację o konkursie udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/joanna.sobczak.940/posts/623219951126031

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Angelika Łag
    Zamieściłam także baner: http://okiem-mola-ksiazkowego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się:)
    Blog obserwuję jako Ola. Na FB polubione:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się.
    Bloga obserwuję jako Recenzje Kiti lub Martyna K.
    email recenzjekiti@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: ma ra
    Lubię jako: Ma Ra

    OdpowiedzUsuń
  14. ZGŁASZAM SIĘ!
    Obserwuję jako Ola, polubiłam i udostępniłam na facebooku ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się.
    Obserwuję bloga jako awiola
    subiektywnie.o.ksiazkach@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością się zgłaszam :)
    Obserwuję jako Adziara Z.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się, obserwuję jako Paula.
    Baner zaraz dodam u siebie w Linkach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako Kornelia Pikulik-Czyż

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się
    Obserwuje jako Anastazja B.
    anastazja166@gmail.com
    niestety ale nie mam jak wstawić banera, jeden laptop w serwisie a drugi został zalany piwem :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: brisingr M

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ogromną ochotę na tę książkę, więc oczywiście się zgłaszam:)
    Obserwuję jako: Antykwariat z ciekawą książką
    E-mail: joasia.jag@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Hania P.
    Baner: http://readwithnefmi.blogspot.com/p/konkursy.html
    E-mail: nefmisblog@onet.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Dzoasia

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się :)
    obs: AniaSKF
    fb: Anna Pitala

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się
    Obserwuję jako Gracenta
    gracja313@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się :)
    obserwuję jako; Doomisia♥
    baner: http://czytelniadominiki.blogspot.com/p/koknursy.html
    mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się :)
    Obserwuje jako ' Laura Mazur
    Udostępniam jako : Laura Mazur na FB i google +
    Mój e-mail '
    mazur.laura@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Elfik Book
    Pojawiłam się tu pierwszy raz, oczywiście przyciągnięta konkursem, ale nie chcę, żebyś odebrała, to jako tylko konkurs. Jak już w jakimś biorę udział, to znaczy, że zostanę na dłużej, bo blog mi się podoba ;)
    Udostępniłam na Google+ i baner jest na http://lustrzananadzieja.blogspot.com/p/konkursy.html
    Mail: elfikbook@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Ana
    Baner na moim blogu: http://ksiazkianny.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się :)
    obserwuję jako: alicjamagdalena
    baner na http://transfuzjawyobrazen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Agata Przybyłek

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się!
    obserwuję jako: Wiecznie Zaczytana
    email: hinata98@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się
    Obserwuję jako: Malwina

    OdpowiedzUsuń
  34. Zwycięzcą zostaje... Malwina
    Proszę Cię o kontakt (elementarz90@gmail.com). Na e-mail czekam do 12 września. GRATULUJĘ!

    OdpowiedzUsuń