06 września 2014

Pachnąca sobota: TURQUOISE SKY




Niestety, ale wakacje dobiegły już końca. Na szczęście lato wciąż trwa i dało o sobie znać przez ostatnie kilka dni. Pomimo słońca, zauważyłam już pierwsze spadające kolorowe liście, poczułam zimne powietrze, a kwiaty w ogrodzie zaczynają przekwitać. Małymi kroczkami zbliża się jesień, co jest nieuniknione. Dlatego dzisiejszego dnia postanowiłam myślami wrócić do gorących, letnich dni lipca i sierpnia. Zapaliłam wosk o pięknej nazwie TURQUOISE SKY, czyli Turkusowe Niebo. Sama nazwa wyzwala uśmiech na twarzy.

Zapach jest mieszanką morskiej trawy, świeżej bryzy i piżma. I cóż, w pierwszej chwili nie czułam zapachu w ogóle. Jednakże po niespełna godzince poczułam się jak na czystej plaży. Zapach jest lekki i bardzo rześki. Zdecydowanie można przy nim wyciszyć umysł i oddać się błogiemu lenistwu. Nie wiem czemu, ale czułam w nim lekką nutkę przyjemnych męskich perfum. Muszę jeszcze wspomnieć o cudownym kolorze wosku - niebieski! To mój ulubiony kolor i w 90 % to właśnie to zdecydowało o wyborze tego wosku z linii Yankee Candle serii Classic. 

Jeśli przepadacie za zapachem piżma i morskiej bryzy to wosk TURQUOISE SKY na pewno Wam się spodoba!

Cena: 7 zł
Pojemność: 22 g
Wydajność zapachu: do 8 godzin

Kupisz tutaj:

http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/124-turkusowe-niebo-turquoise-sky.html

4 komentarze:

  1. nie znam tego zapachu, ale coś czuję, że mogłabym się z nim polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na taką plażę, nie wychodząc z domu to bym się z chęcią wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się nazwa tego wosku. Muszę koniecznie go zakupić, bo intryguje mnie jego zapach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie drobiazgi ;) I jeszcze ten zapach, musi być fenomenalny ;)

    OdpowiedzUsuń