03 stycznia 2015

SHEA BUTTER




Shea Butter to najnowszy zapach, który pojawił się w kolekcji z Q1 na 2015 rok. Pierwszy raz odpaliłam go podczas świątecznej kolacji, czyli przy Wigilii. I od tej pory ten zapach będzie kojarzył mi się właśnie z tymi magicznymi chwilami, ze spotkaniem rodzinnym i ciepłem domowego ogniska. Shea Butter to piękny zapach, wręcz otulający swoją subtelnością i delikatnością. Jest intensywny i długo utrzymuje się w pomieszczeniu. Przypomina mi zapach mojego ulubionego balsamu do ciała z Dove. Uważam, że Shea Butter to wręcz idealny zapach na tę niezbyt przyjemną aurę. Uspokoi Cię, otuli, wyciszy i wprawi w doskonały nastrój. Na pewno kupię jeszcze jedną tartę, a może skuszę się na świecę. Koniecznie sprawdźcie ten zapach!

Opis:
Linia zapachowa: Rześkie
Seria: Classic
Wydajność zapachu: do 8 h
Cena: 7 zł

http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/889-shea-butter.html

5 komentarzy:

  1. Muszę poznać ten zapach, mam nadzieję, że przypadnie mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja szwagierka takie rzeczy lubi, więc na pewno jej o tym powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobiłaś mi "smaka" na ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy gdzieś natrafię na ten zapach to z pewnością go wypróbuję, tylko że skuszę się na świecę, gdyż często zapalam jakieś przy czytaniu książek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodobałby mi się ten zapach.

    OdpowiedzUsuń