25 czerwca 2015

SPRINTERKI (2012)


Rok temu zainteresowałam się bieganiem. Pokonywałam kolejne kilometry i swoje słabości. Zaczęłam czytać książki na temat tego sportu i oglądać różne filmy. W ten sposób trafiłam na przyjemną angielską produkcję, pt. "Sprinterki" w reżyserii Regana Halla. To świetny film o dążeniach młodych kobiet po medal mistrzostw świata. Czy zdobędą szczyty lekkoatletyki? 

"Sprinterki" to niedługi film, ale za to nieziemsko wciągający. Na pewno zainteresuje osoby, które kochają biegać. Film opowiada historię młodej, utalentowanej biegaczki, która dzięki swoim sprinterskim umiejętnościom trafia do kadry Wielkiej Brytanii, a następnie walczy o medale na Mistrzostwach Świata w Londynie. Rozpoczyna się prawdziwa walka z rywalkami, które są najszybsze na świecie. Jednak wola walki i ogromny zapał trenera sprawiają, że Shania sięga gwiazd. 

Regan Hall nakreślił fajne postaci kobiece, które na co dzień zmagają się ze swoimi słabościami, walczą o tytuły, granty i medale, często nadwyrężając swoje zdrowie. Mamy też do czynienia z dziewczyną, która biega, aby sprostać ambicjom jej ojca oraz dziewczynę, która wychowuje się w slumsach, bez rodziców, ale jest świetną wojowniczką i ciężką pracą dostaje to, czego tak naprawdę pragnie. 

"Sprinterki" to przyjemny film na wieczór przy winku, aby odpocząć i zrelaksować się. Polecam!





2 komentarze:

  1. Za bieganiem nie przepadam, ale filmem mnie zainteresowałaś. Postaram się obejrzeć w lipcu.

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza myśl: widzę Kopciuszka! ;)

    OdpowiedzUsuń