28 czerwca 2015

TOP 5, czyli 5 najpopularniejszych postów w czerwcu


Stało się! Nareszcie nadeszły wakacje. Jestem pewna, że właśnie w tym momencie oddajecie się błogiej lekturze, ale troszkę Wam poprzeszkadzam w tym lenistwie i zaproszę do mojego comiesięcznego podsumowania. 

W czerwcu najchętniej czytaliście recenzję wojennego romansu autorstwa Justyny Wydry i wcale mnie to nie dziwi, ponieważ to fantastyczna lektura, którą trzeba koniecznie poznać. Jakie posty ulokowały się na kolejnych pozycjach? Zobaczcie sami.




3. Recenzja powieści Kathryn Taylor "Barwy miłości"

4. Recenzja bajki Katarzyny Boguckiej "Rok w mieście"

5. Recenzja powieści Emmy Chase "Zaplątani"


Przeczytaliście wszystkie wyżej wymienione wpisy? Jeśli nie, macie właśnie okazję to nadrobić ;) A tymczasem... czas na lipiec. Jakie macie plany czytelnicze i te wakacyjne? Koniecznie dajcie znać!

3 komentarze:

  1. Ja wakacje rozpocznę dopiero jutro, już nie mogę się doczekać :) Planów mam dużo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie wakacje, plany czytelnicze mam i to chyba nawet zbyt ambitne, mam nadzieję, że podołam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy plany, ale co z tego wyjdzie.... kto wie :( eh

    OdpowiedzUsuń