24 lipca 2015

Idziemy do kina! #11


Przykro to pisać, ale pomału kończy się lipiec. Nadchodzi drugi miesiąc wakacji, a z nim kolejne filmowe premiery. 


Czekam na poniższe filmy, na które chętnie wybiorę się do kina:


DAR
Reż. - Joel Edgerton

Premiera: 7 sierpnia 2015

Młode małżeństwo – Simon i Robyn - kupuje wymarzony dom, by w nim rozpocząć nowe życie. Przyszłość rysuje się w pięknych barwach, szczególnie, że za kilka miesięcy na świat ma przyjść ich wymarzone dziecko. Spotkany przypadkiem dawny kolega Simona staje się nowym przyjacielem domu. Miło mieć kogoś znajomego w nowej okolicy. Kogoś, kto jest tak miły, że przesyła czasem drobne podarunki. Gdy jednak podarunki stają się niepokojące, a potem przerażające, staje się jasne, że nowy przyjaciel jest kimś innym niż się wydawało. Kimś kogo łączy z Simonem mroczna przeszłość, za którą trzeba będzie zapłacić.

<<< ZWIASTUN >>>


ESKORTA
Reż. - Tommy Lee Jones

Premiera: 7 sierpnia 2015

Niezależna, samotna i zdeterminowana Mary Bee Cudy (Hilary Swank) podejmuje się misji, której bali się wszyscy mężczyźni. Jej zadanie to eskortowanie trzech szalonych młodych kobiet na drugi koniec kraju - do Iowy. Na miejscu obłąkanymi zaopiekuje się żona pastora (Meryl Streep). Kiedy Mary Bee ratuje od stryczka dezertera George'a Briggsa (Tommy Lee Jones), ten, wdzięczny za ocalenie, zobowiązuje się towarzyszyć jej w niebezpiecznej podróży.

<<< ZWIASTUN >>>


NIERACJONALNY MĘŻCZYZNA
Reż. - Woody Allen

Premiera: 14 sierpnia 2015 


<<< ZWIASTUN >>>

7 komentarzy:

  1. Mnie tutaj zainteresował "Nieracjonalny mężczyzna" i myślę, że w przyszłości go oglądnę :P
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pamiętam kiedyś ostatnio byłam w kinie i chyba czas najwyższy to zmienić ;) Z wymienionych premier najciekawiej zapowiada się "Nieracjonalny mężczyzna".

    OdpowiedzUsuń
  3. Tę eskortę i ja bym obejrzała. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,Eskorta" i ,,Nieracjonalny mężczyzna" mnie ciekawią :) Szkoda, że w moim mieście kino zamknęli na wakacje, bo chciałam się wybrać, a w pobliskim miasteczku też w lipcu kompletnie nic nie było jak patrzyłam na repertuar.. głównie same bajki ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją uwagę przykuł NIERACJONALNY MĘŻCZYZNA i mam nadzieję, że uda mi się obejrzeć ten film.

    OdpowiedzUsuń
  6. ,,Eskorta" najbardziej mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń