31 lipca 2015

TOP 5, czyli 5 najpopularniejszych postów w lipcu


Bez wątpienia największym powodzeniem w lipcu cieszył się post konkursowy, w którym do wygrania były książki: "Przypadki Callie i Kaydena" oraz "Piękny nieznajomy". A jakie recenzje czytaliście najchętniej? Sama jestem bardzo ciekawa...

1. Piotr Nowicki, To się w głowie nie mieści

2. Jessica Sorensen, Przypadki Callie i Kaydena

3. Gail McHugh, Collide

4. Abbi Glines, Grając w miłość

5. Idziemy do kina! #11

Recenzja książki "Grając w miłość" ukazała się co prawda w czerwcu, ale wciąż chętnie ją czytacie.
Jakie macie plany na sierpień? Podzielcie się koniecznie tytułami fajnych książek.

Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Ja na sierpień to będę nadganiać recenzenckie egzemplarze i pisać zaległe recenzje, bo mi się trochę nazbierało ;) "Powrót do Mandalaj" na pierwszy ogień pójdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na pewno będę czytać kolejne tomy Zwiadowców, a resztę się zobaczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje plany na sierpień niestety nie znane, bo nawet jakbym sobie coś zaplanowała, i tak przeczytałabym coś zupełnie innego :P Zobaczę w trakcie miesiąca, co przeczytam :D
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń