01 sierpnia 2015

Plany czytelnicze na SIERPIEŃ


Rozpoczął się piękny sierpień... Ostatni wolny miesiąc, w którym będę mogła nadrobić swoje czytelnicze zaległości. Powyżej prezentują się książki, które mam w planach przeczytać. Znacie? Lubicie? Polecacie?


Na pewno niedługo zamieszczę recenzje książek: Kochając pana Danielsa oraz Z dala od zgiełku. Te książki już przeczytałam, ale nie mogę się zebrać do napisania ich opinii. 

Aktualnie czytam Uroczysko i Nigdy nie pozwolę ci odejść. Dwie fajne, ale też różne powieści. Czytaliście już? Następna w kolejce będzie Szkoła latania, której nie mogę się doczekać.

Wypożyczyłam również z biblioteki parę nowości mojej mamie, np. Najpiękniejsza na niebie, Miłość przychodzi z deszczem oraz W krainie kolibrów. Znając siebie, pewnie jej coś podbiorę :)

A Wy? Co zamierzacie czytać w sierpniu?

14 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie ''Nigdy nie pozwolę ci odejść'', więc po przeczytaniu chętnie zapoznam się z twoją opinią ;)

    http://goschebooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam, ale nie czytałam jeszcze :P
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam Okularnika i Błękitny zamek. Uroczysko i Ten jeden dzień znajdują się w domowej biblioteczce. Sztukę latania chciałabym kiedyś przeczytać.
    Moje plany - sama nie wiem, na pewno Zwiadowcy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę Okularnika *.*
    A Błękitny zamek mam u siebie i musze przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, ale nie mogę się powstrzymać... Ja też czekam na jedną recenzję z wytęsknieniem :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Błękitny zamek czeka na mojej półce... Może w sierpniu też po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Ten jeden dzień" również zamierzam przeczytać w sierpniu ;)
    W bibliotece masz takie cuda? Wszystkie trzy chętnie bym przeczytała :)

    KsiążkowyŚwiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, od stycznia pracuję w bibliotece, więc udało mi się zakupić parę nowości :)

      Usuń
  8. ,,Ten jeden dzień" i ,,Okularnik" mnie najbardziej ciekawią :) Ja mam 35 książek na stosiku, nie wiem od czego zacząć, chyba zrobię losowanie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że losuj :) Życzę Ci miłej lektury :)

      Usuń
  9. U mnie na letnie miesiące rewelacyjnie sprawdza się wymieniona przez Ciebie Lucy Maud Montgomery :) Na sierpień planuję lekturę "Aminaty" i "Jaśnie pana", a resztę wybiorę spontanicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znam tych książek. Muszę poczytać o nich jakieś opinie... Najchętniej Twoje :)

      Usuń