13 listopada 2015

13 listopada, czyli III blogowe urodziny!


Dzisiaj Recenzja Pisana Emocjami świętuje swoje 3 urodzinki! Z tej okazji zorganizowałam dla swoich czytelników konkurs. Serdecznie zapraszam!


Statystycznie:

1. Najczęściej wyświetlaną recenzją jest: wciąż niezmiennie ANNA ONICHIMOWSKA, DUCH STAREJ KAMIENICY

2. Najwięcej wyświetleń bloga pochodzi z przeglądarki Firefox (46 %)

3. Najwięcej wyświetleń bloga pochodzi z państw: Polska, Stany Zjednoczone, Francja, Ukraina.

4. Liczba obserwatorów sięga 187, a w Google+ 358.

5. Liczba osób lubiąca mój facebookowy fanpage to 447.

6. Opublikowałam 533 posty.

7. Napisaliście 3877 komentarzy. 

8. Mój blog wyświetlono 134 504 razy. 

Dziękuję, że wciąż jesteście ze mną i że czytacie!  

A teraz konkurs!

Spójrz na powyższe zdjęcie, przedstawiające moją biblioteczkę i odszyfruj tytuły co najmniej 5 książek. Osoba, która jako pierwsza wyśle mi na mój adres e-mailowy poprawną odpowiedź, zwycięży. Konkurs trwa do soboty, do godz. 15.00

Zgłoszenia przesyłajcie na adres: elementarz90@gmail.com

A do wygrania jest:

książkowa paczka niespodzianka, w której znajdziesz: powieść kryminalną, powieść obyczajową i thriller. 


edit 15.11.2015 r.

Zwyciężczynią konkursu zostaje: Martyna K.
Gratuluję !

12 komentarzy:

  1. Zgłoszenie wysłane :)
    Gratuluję 3 lat bloga, ja też niedługo będę obchodzić to małe święto.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszło ;)
    Gratuluję rocznicy blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i znajduje kolejne tytuły ;)
      Pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia

      Usuń
  3. Pewnie już nie ma sensu wysyłać, ale niech będzie :P Nie poddaję się ;)
    Odpowiedź wysłana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że nie mam co się łudzić, więc udziału w konkursie nie biorę. Ale za to życzę wszystkiego najlepszego z okazji 3 blogowych urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wytrwałości i życzę kolejnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłoszenie wysłałam, ale pewnie się spóźniłam :/
    No nic, gratuluję rocznicy bloga i życzę wielu kolejnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję trzech latek (u mnie też niebawem) :D
    Bosz... kiedy to minęło :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę kolejnych lato blogowania~!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje życzę kolejnych tak dobrych wyników;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje wielkie :) Niezła, okazała biblioteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ominęła mnie imprezka ;) wszystkiego przeczytanego! A tak serio to gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń