27 grudnia 2015

PODARUJ MI MIŁOŚĆ, 12 świątecznych opowiadań


Skusiłam się na tę książkę, ponieważ szukałam czegoś świątecznego do poczytania. W ręce wpadła mi ta oto cudownie wydana książka. "Podaruj mi miłość" to piękny zbiór opowiadań dla młodzieży. Jestem zbiorkiem oczarowana i będę polecać wszystkim, nie tylko nastolatkom!

311.




Na wstępie muszę przyznać, że kojarzę tylko jedno nazwisko z grona pisarzy powyższych opowiadań. Jest to oczywiście Gayle Forman, którą uwielbiam za "Zostań, jeśli kochasz" i "Wróć, jeśli pamiętasz". W swoich zbiorach mam jeszcze książkę Rainbow Rowell, ale lektura jest jeszcze przede mną. Reszta nazwisk jest mi obca, więc tym bardziej cieszyłam się na coś nowego. Poszperałam w internecie i odnalazłam różne informacje na temat autorów. W związku z tym, że każdy pisarz lubuje się w czymś innym, to i opowiadania są różne. Jedne są prawdziwe, a inne nieco magiczne i fantastyczne. Opowiadania mają jednak cechę wspólną, a mianowicie, że są o świętach i miłości. Niektóre teksty podobały mi się bardziej, jeszcze inne wciągnęły mnie tak mocno, że nie mogłam powstrzymać uczucia smutku, że to już koniec. Dlatego właśnie raczej nie czytam opowiadań... Jedno jest jednak pewne- nie potrafię wskazać opowiadania, które zupełnie nie przypadło mi do gustu. Natomiast z uśmiechem czytałam historię nakreśloną przez Rainbow Rowell. Świetny pomysł i konwencja. 

"Podaruj mi miłość" jest książką wyjątkową, magiczną, wzruszającą i romantyczną. Czytałam ją podczas świąt Bożego Narodzenia, więc tym bardziej czułam ciepło na sercu, poznając kolejne świąteczne historie. Dodatkowo piękne wydanie książki sprawia, że nie chce się jej odkładać. Poza wspaniałą treścią, to solidna oprawa, duża czcionka, błękitna okładka i czerwona wstążeczka sprawiają, że uśmiech nie znika nam z twarzy. 

Reasumując, w zbiorku "Podaruj mi miłość" znajdziecie miłość i święta. W książce się zakochałam i będę do niej wracać w zimowe wieczory. Wam również polecam. 

Podaruj mi miłość, 12 świątecznych opowiadań, Wydawnictwo Moondrive, s. 432.

8 komentarzy:

  1. Mam na nią chrapkę, ale ponieważ już po świętach to zostawię ją sobie na przyszły rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo pomyślałam ;-) Mam nadzieję, że umili mi przyszłoroczne święta :) Lubię takie ciepłe historie ;-)

      Usuń
  2. Ja jestem nadal zakochana w tej książce! Jest idealna! <3

    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie klimatyczne zdjęcia. Jestem zachwycona.
    Co do samej książki, mam ją w planach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo klimatyczna książka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może sprawię siostrze, bo lubi Gayle Forman, a widzę, że w zbiorku też ma swój udział.

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka czeka na przeczytanie :) Mam nadzieję, iż przynajmniej część opowiadań trafi w mój czytelniczy gust!
    http://zagoramiksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo klimatyczne zdjęcia :)
    Książkę z przyjemnością bym przeczytała

    OdpowiedzUsuń