28 grudnia 2015

Regina Brett, TWÓJ DZIENNIK


To pierwsza książka Reginy Brett, którą miałam w swoich rączkach. Co prawda posłuży jako prezent dla bliskiej osoby, ale już mam chrapkę na poprzednie lekcje autorki. 

Rok 2016 nadciąga nieubłaganie, więc warto zaopatrzyć się w piękny kalendarz, jakim jest "Twój dziennik"!


312.



"Twój dziennik" jest kalendarzem, notesem i książeczką z cytatami w jednym. Regina Brett specjalnie dla polskich czytelników napisała dwanaście lekcji i myśli na każdy dzień. Autorka pokochała Polskę i Polaków. Jej nowa książka jest dosyć gruba, ponieważ każdy dzień ma osobną stronę. Co ważne, ten kalendarz nie musi służyć nam na 2016 rok. Jest on uniwersalny, ponieważ to my decydujemy, w którym roku zaczniemy z niego korzystać. Zauważcie, że na drugiej fotografii, sami zaznaczacie dzień, kiedy wypada dany dzień, a w tym przypadku 17 czerwca. To wspaniały kalendarz dla osób, które uwielbiają notować i mieć pod kontrolą każdy dzień. 

Muszę również zaznaczyć, że wykonane przeze mnie zdjęcia nie są przypadkowe. Otóż, po pierwsze, urodziłam się trzynastego września, a data 18 czerwca 2016 r. będzie dla mnie kolejnym ważnym dniem, ponieważ wychodzę wtedy za mąż. W związku z tym, chciałabym Was od razu poinformować, że na moim blogu pojawi się w nowym roku kilka ślubnych postów :)

Wracając do "Twojego dziennika"- w książce jestem zakochana. Piękna treść, cudowna oprawa. Idealny kalendarz dla każdej kobiety, która chciałaby zobaczyć świat w innych barwach. Serdecznie polecam!

Regina Brett, Twój dziennik, Wydawnictwo Insignis, s. 400.

5 komentarzy:

  1. Szukam odpowiedniego kalendarza na 2016 może właśnie wykorzystam tę formę! Fajnie, że każdy dzień jest na osobnej stronie!

    Chciałabym Cię również zaprosić do wyzwania czytelniczego Czytam Young Adult na rok 2016, który organizuję. Jeśli lubisz tego typu książki to serdecznie Cię zapraszam! Nie ma określonej liczby książek i sama wybierasz tytuły! Więcej szczegółów tutaj:http://pizama-w-koty.blogspot.com/2015/12/czytam-young-adult.html

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio zastanawiałam się czy nie sprezentować sobie własnego egzemplarza ;)
    Thievingbooks

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój przyjaciel dostał go w prezencie, jednak nie zrobił on na mnie dużego wrażenia :)

    Pozdrawiam oraz zapraszam do siebie, Julia
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy, super cytaty, motywujące treści i fajny układ kalendarza i design.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kalendarz! Naprawdę rewelacyjny. Gdybym już nie miała zakupionego swojego, na pewno bym się takowy skusiła.

    OdpowiedzUsuń