30 grudnia 2015

VANILLA CHAI


Uwaga, tego wosku nie trzymajcie w zamknięciu z innymi. Gwarantuję Wam, że naperfumuje wszystko, gdziekolwiek go schowacie. Jeden z silniejszych zapachów od Yankee Candle.

Od producenta: Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: wanilia, imbir oraz cynamon.

No właśnie, niby wyczuwalna jest wanilia, ale ja niestety tej wanilii nie poczułam wcale. Za to dosyć silnie pachnie cynamon i to on gra w tym zapachowym trio pierwsze skrzypce. Vanilla Chai to silny i rozgrzewający zapach, który natychmiast ociepla pomieszczenie. Idealny na jesienny bądź zimowy wieczór, kiedy wracacie zmarznięci do domu. 

Początkowo myślałam, że to nie jest mój zapach, ale po odpaleniu wiem, że będzie częstym gościem w moim mieszkaniu. Wiem, że taki mocny i korzenny zapach nie trafi w każde gusta, ale ja jestem zadowolona. A Wy znacie Vanillę Chai

Vanilla Chai kupisz na goodies.pl

1 komentarz:

  1. Nie znam, ale taki cynamonowo - korzenny zapach raczej nie trafia w moje gusta.

    OdpowiedzUsuń