31 grudnia 2015

TOP 5, czyli najpopularniejsze posty w grudniu


Nareszcie koniec roku 2015. Cieszę się, bo nie był on dla mnie zbyt miły, ze względu na wiele złych wydarzeń, które niestety mi się przytrafiły. Miejmy nadzieję, że kolejny NOWY ROK będzie lepszy! Tymczasem moje comiesięczne podsumowanie.


1. AKCJA CZYTELNICZA "WĘDRUJĄCA KSIĄŻKA"
(która prawdopodobnie zostanie odwołana, ponieważ zgłosiły się tylko cztery osoby)




3. RECENZJA KSIĄŻKI PT. "CÓRKA PSZCZELARZA"


4. ROMANTYCZNY KONKURS
(wciąż możecie wziąć w nim udział! serdecznie zachęcam!)




***
:) A dla porównania, w grudniu 2014 najchętniej czytaliście właśnie to:



Moi kochani czytelnicy, z okazji Nowego Roku życzę Wam dużo zaczytanych dni i wieczorów z tylko ciekawymi i ekscytującymi lekturami. Niech ten rok będzie dla nas dobry!

Do zobaczenia w 2016 roku!!

3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego w nadchodzącym Nowym Roku! :) Z chęcią zobaczę wszystkie twoje najczęściej czytane posty.

    Pozdrawiam cieplutko, Julia
    ♥ mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbiór z Otwartego poleciłam już siostrze. Niebawem będzie miała okazję go czytać.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Twojej recenzji "PODARUJ MI MIŁOŚĆ" skusiłam się na tę książkę. Zaczęłam nawet ją czytać i jak na razie jest dobrze.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń