24 stycznia 2016

10 filmów ze ślubem w tle


Niedługo wychodzę za mąż, więc ogarnęła mnie przedślubna gorączka. Obejrzałam już milion filmów o tematyce ślubnej, więc postanowiłam, że podzielę się z Wami moją opinią na temat dziesięciu najlepszych (według mnie) filmów ze ślubem w tle. Nie będzie niespodzianki- głównie są to komedie romantyczne.


10. 
"Uciekająca Panna Młoda"

Zjawiskowa Julia Robert i przystojny Richard Gere to duet idealny, więc nie ma się co dziwić, że film od dawna ma rzeszę fanów. Fabuła filmu nie jest skomplikowana: dziennikarz postanawia napisać artykuł o kobiecie, która notorycznie ucieka panom młodym spod ołtarza. I cóż, wszystko kończy się happy endem. Ciepła komedia romantyczna, do której lubię wracać. A propos, szukając zdjęć z filmu, zauważyłam, że motyw "uciekającej panny młodej" jest dosyć popularny wśród par, które fundują sobie sesję zdjęciową. Zresztą, sami sprawdźcie!



9.

"Mamma Mia"

To świetna ekranizacja musicalu o tym samym tytule, którego fabuła opiera się na piosenkach zespołu z mojego dzieciństwa, czyli ABBA. Główne role grają nietuzinkowe gwiazdy, czyli Meryl Streep, która odnajduje się w każdej roli, Colin Firth, Pierce Brosnan i młodziutka Amanda Seyfried. Co podoba mi się w tej komedii romantycznej? Na pewno muzyka, na pewno gwiazdorska obsada, ale również przepiękne krajobrazy greckich wysp i oryginalny ślub z weselem. 




8. 

"Seks w wielkim mieście"

Ten serial lubi chyba każda kobieta. Do tej pory zdarza się, że przypadkiem trafię na stare odcinki w TV i z ciekawością je oglądam, jakby było to pierwszy raz. Natomiast jeśli chodzi o film, jest również świetny. Otóż, zagorzała singielka Carrie wychodzi za mąż za Mr. Biga. W filmie możemy podziwiać kreacje ślubne z najwyższych półek (to mój ulubiony wątek filmu). 




7.

"Powiedz tak"

Jeśli chodzi o ten film, to dzięki niemu możemy trochę podpatrzeć jak wygląda przygotowanie ślubu i wesela od strony organizacyjnej. Główną bohaterką jest Mary, w tej roli boska Jennifer Lopez, która jest konsultantką ślubną, a jeszcze sama nie stanęła na ślubnym kobiercu. Nagle poznaje przystojniaka, w którym się zakochuje, a na domiar złego musi zorganizować mu... ślub! Świetna i romantyczna komedia!



6. 

"27 sukienek"

Film z jedną, z moich ulubionych aktorek, czyli Katherine Heigl. Nasza bohaterka to Jane, która jest... druhną. W swojej szafie ma aż 27 sukienek. Każdą z nich założyła na śluby, w których brała udział. Jej historią zainteresował się dziennikarz, który specjalizuje się w pisaniu złośliwych artykułów na temat ślubów. Między Jane, a Kevinem na pewno zaiskrzy, ale czy nasza bohaterka założy w końcu upragnioną biel?





5.

"Sposób na teściową"

Zabawna komedia, przedstawiająca stereotypowy spór między teściową, a synową. Ponownie w bieli, genialna Jennifer Lopez i równie niesamowita Jane Fonda, jako "kochająca" teściowa, Violet. No cóż, Violet jest na pewno teściową z koszmarów. Zabawna komedia. Kto nie oglądał, szczerze polecam.




4. 

"Moja dziewczyna wychodzi za mąż"

Ta komedia miała swoją premierę w 2008 roku. Główną rolę gra Patrick Dempsey, który wciela się w najlepszego przyjaciela Hannah. Tom i Hannah przyjaźnią się od dawna, ale nigdy między nimi nie było nic więcej. Dopiero kiedy Tom odbiera zaproszenie na ślub swojej przyjaciółki, coś zaczyna w nim drgać i postanawia odzyskać kobietę swojego życia. Czy mu się uda, czy może będzie już za późno?




3.

"Narzeczony mimo woli"

Świetny, mega śmieszny film z Sandrą Bullock i Ryanem Reynoldsem. Bizneswoman Margaret Tate, postanawia wyjść za mąż za swego asystenta Andrew Paxtona, którego traktowała dotąd więcej niż bezceremonialnie. Zmuszają ją do tego fikcyjnego związku niespodziewane okoliczności. Kobieta jest Kanadyjką, chce uzyskać amerykańskie obywatelstwo, ponieważ grozi jej deportacja z powodu zaniedbania procedur wizowych. Para wyjeżdża na weekend do rodziców Andrew w miejscowości Sitka na Alasce.




2.

"Co się zdarzyło w Las Vegas"

Co prawda w tym filmie, niezbyt wiele jest na temat ślubu, ale film jest super, więc musi znaleźć się w tym zestawieniu. Genialni, boscy Cameron Diaz i Ashton Kutcher to duet idealnie zgrany, a w filmie po prostu wymiatają. Świetna komedia na wieczór!




1.

"Polowanie na druhny"

Jest to amerykańska komedia romantyczna, w której główne role grają Owen Wilson i Vince Vaughn. Mężczyźni, udając braci Ryan, przedsiębiorców z New Hampshire, wybierają się na wesele córki ministra skarbu i poznają druhny panny młodej, które okazują się jej siostrami. 




***
I jak podoba Wam się to zestawienie? Pochwalcie się, czy znacie jeszcze jakieś filmy ze ślubem w tle. Wiem, że jest ich całkiem sporo. Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do zapoznania się z poprzednią serią 10 filmów, czyli 10 FILMÓW Z BOŻYM NARODZENIEM W TLE.

13 komentarzy:

  1. Oglądałam wszystkie oprócz 5,2 i 1. Najbardziej chyba lubię "Narzeczonego mimo woli". To chyba przez moją słabość od głównego bohatera <3

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiałam kiedyś ''Sposób na teściową'' ;D Chyba aż sobie przypomnę ten film w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sposób na teściową - miazga :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam większość z wymienionych filmów. "Narzeczony mimo woli" i "Sposób na teściową" to zdecydowanie moi faworyci! Uwielbiam te filmy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam wszystkie powyższe filmy i muszę przyznać, że mnie osobiście najbardziej urzekł film pt. ,,Powiedz tak''.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam większość z filmów. "Powiedz tak" chyba najbardziej mnie urzekł. Znam jeszcze parę filmów ze ślubem w tle. "To znowu ty" i "Pewnego razu w Rzymie" - świetne komedie z Kristen Bell w roli głównej. Jeszcze mam sentyment do "Mój chłopak się żeni" z Julią Roberts.

    OdpowiedzUsuń
  7. 7,6,5,3 oglądałam. Ze ślubem w tle znam jeszcze Polowanie na drużbów, całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam większość z tych filmów, a najbardziej urzekła mnie "Mamma Mia", możliwe, że to przez mój duży sentyment do piosenek ABBY. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam wszystkie i bardzo je lubię :D


    Tydzień z Agnieszką Opolską do wygrania 3 egzemplarze Anny May z autografem :)
    http://artemis-shelf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ,,Co się zdarzyło w Las Vegas" uwielbiam :D i ,,27 sukienek też" :) Pozostałe filmy widziałam też, ale bardzo dawno temu, czas odświeżyć pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię Narzeczony mimo woli, zawsze dobrze sie przy nim bawię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam chyba wszystkie filmy - nie jestem pewna przedostatniego :) Fajne produkcje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o każdym z nich, lecz miałam okazję obejrzeć tylko 5 :) Muszę nadrobić!

    Pozdrawiam

    I feel only apathy

    OdpowiedzUsuń