05 stycznia 2016

Moje plany czytelnicze: #styczeń 2016


O moim czytaniu w styczniu słów kilka...

W grudniu kupiłam sobie kilka ciekawych książek, głównie z polecenia blogerów. Część z nich już przeczytałam i recenzje pojawiły się na blogu, a tymczasem planuję, co będę czytała w styczniu. 

Na pewno w końcu wezmę się za osławioną "Kasację" Remigiusza Mroza. Kupiłam już nawet drugą część. Wiem, że powieści mi się spodobają (choć rzadko sięgam po kryminały), ponieważ jestem po lekturze "Parabellum", którymi się wręcz zachwycałam. 



Ponadto, jestem w trakcie czytania "Okularnika" Katarzyny Bondy. Ponownie sięgam po kryminał. Czytałam już "Pochłaniacza" w wakacje. Byłam pod wrażeniem pracy, jaką włożyła autorka w tę książkę. Bardzo ciekawi mnie historia Saszy Załuskiej, więc "Okularnik" jest dla mnie pozycją obowiązkową.


Zdecydowanie również muszę przeczytać "Pięknego gracza" autorstwa Christiny Lauren. Za mną już lektura jego dwóch poprzedników o również intrygujących tytułach. To pełne namiętności i erotyzmu powieści. Ciekawe czy trzecia część również przypadnie mi do gustu...



Dzięki mojej ulubionej youtuberce odkryłam książkę na temat adwentowych rekolekcji. Jest to pozycja o. Adama Szustaka pt. "Plaster miodu". To piękna i motywująca książka, gdzie nikt się z Tobą nie pieści, a wręcz wali prosto z mostu. Świetna książka! Część już przeczytałam, niedługo opinia!





I na koniec pozycja, która zdążyła trochę narobić szumu w blogosferze., czyli pierwsza część trylogii "Uwikłani", a mianowicie "Pokusa" Laurelin Paige. Podobna świetny erotyk, wiele pozytywnych opinii, więc kupiłam. Na razie nawet do niej nie zajrzałam. Mam nadzieję, że mi się spodoba.





Koniecznie podzielcie się Waszymi opiniami na temat powyższych opinii. Pozdrawiam i życzę miłego miesiąca!

11 komentarzy:

  1. "Kasacja" to bardzo dobry wybór - właśnie czytam, a raczej pochłaniam. Świetna książka, ale dlaczego "osławiona"? Ra czytałam raczej same pozytywne recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnej nie miałam okazji czytać, choć ostatnio zaintrygowała mnie "Kasacja". Może trafi mi się okazja, żeby ją przeczytać.
    Miłej lektury i również miłego miesiąca! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Mrozem i Bondą też bym chętnie spróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Kasacja" wymiata! Właśnie ją skończyłam czytać i mam takiego kaca książkowego, że MUSZĘ jak najszybciej wziąć się za "Zaginięcie" ;)

    Pozdrawiam,
    KsiążkoholizmPostępujący

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwie pierwsze czytałam i szczególnie polecam Kasację.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam jeszcze żadnej z tych ksiażek, choć i Mroza i Bondę posiadam... kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny gracz już za mną i niebawem recenzja ;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. ''Kasacja'' jest świetna. ''Uwikłani'' także niczego sobie. Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłej lektury:) Mój grudzień był szalony, więc nadrabiam sobie i aktualnie czytam aż trzy książki na raz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od razu po "Kasacji" weź się za czytanie "Zaginięcia". Drugi tom jest jeszcze lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Poza książką o. Adama Szustaka wszystkie pozycje mam w planach, zacznę od "Kasacji" i później "Zaginięcia". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń