04 stycznia 2016

MY SERENITY


Cudowny, rześki zapach, który przywodzi na myśl lato i tropikalne upały. Idealny zapach, który ociepli nasze mieszkania w ten mroźny czas. 


Od producenta: Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu słodkich gruszek i orzeźwiających pomarańczy z dodatkiem tropikalnych kwiatów oraz subtelnego piżma.

My Serenity zostanie chyba moim ulubieńcem, jeśli chodzi o najnowszą kolekcję, czyli Q1 2016. Jest to fantastyczny, orzeźwiający zapach z dodatkiem piżma, które od niedawna stało się moją miłością. My Serenity oznacza tyle co 'mój spokój'. Faktycznie, ten wosk zapachowy jest idealny jeśli szukacie czegoś, co wpłynie na Was kojąco i uspokoi Wasze zszargane nerwy. Zapach jest delikatny, szybko rozprzestrzenia się w pomieszczeniu i wytwarza cudowną aurę. 

Jeśli tęsknicie za latem, tak jak ja, koniecznie zapalcie My Serenity i dajcie się ponieść błogiemu nastrojowi. Ciekawy zapach, do którego będę wracać. 

My Serenity kupisz na goodies.pl

5 komentarzy:

  1. Połączenie gruszek i pomarańczy mnie przekonuje. Na pewno to cudowny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie przetestować ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapach pomarańczy. Skoro działa kojąco i uspokaja zszargane nerwy to coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jeść pomarańcze i gruszki, a co dopiero je wąchać... <3

    OdpowiedzUsuń