16 stycznia 2016

SERENGETI SUNSET


Nie wiem jak jest u Was, ale u mnie zima pełną parą. Dlatego umilając sobie wieczór postanowiłam odpalić gorrrący zapach, jakim jest Serengeti Sunset. Nie spodziewałam się, że ten zapach skradnie moje serce!


Od producenta: Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Uwodzicielski aromat słodkich owoców, cytrusów, kwiatów lotosu i bursztynu przenoszący nas na afrykańskie Serengeti o zachodzie słońca.

Kiedy wąchałam ten zapach przez folię, nie był on tak wspaniały jak po jego odpaleniu. Byłam naprawdę zaskoczona tym, że ten wosk jest tak piękny. Serengeti Sunset to słodki, owocowy zapach, który pięknie rozprzestrzenia się po mieszkaniu. Oczywiście pierwsze skrzypce gra tu cytrusowa mieszanka, ale czuję jeszcze znajomy perfumeryjny zapach, który pięknie współgra z owocami.  A już za moment swe płatki rozwija lotos. Cudowny zapach! Chociaż nigdy nie byłam w krajach słynących z gorąca i wysokich temperatur, dzięki zapachowi Serengeti Sunset mogłam poczuć orientalne klimaty. Podsumowując, Serengeti Sunset to uwodzicielski i kuszący aromat. Idealny na wieczór we dwoje! 

Serengeti Sunset kupisz na goodies.pl

4 komentarze:

  1. U nas zimy nie ma, raczej breja, ale to nie przeszkadza w zapaleniu tego wosku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro ma uwodzicielski i kuszący zapach to ja chętnie go wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię świeczki zapachowe, szczególnie właśnie z tej firmy :)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń