30 stycznia 2016

TOP 5, czyli najpopularniejsze posty w styczniu


Muszę przyznać, że styczeń był dla mnie zaczytanym miesiącem, choć pracy również nie brakowało. Zapraszam Was do obejrzenia postów, które w styczniu cieszyły się największą popularnością!


(Szczerze mówiąc, jestem zdziwiona, że akurat ten post był najchętniej wyświetlany w styczniu)

(W przygotowanie tego posta włożyłam dużo pracy, więc cieszy mnie jego popularność)

(Książkę recenzowałam w listopadzie 2014 roku. Dziwne, że teraz ma taką popularność)

(Niestety, ale plan zrealizowany w 50%, ale o tym w kolejnych postach)

(Tę książkę również recenzowałam dosyć dawno, bo rok temu, ale cieszę się, że czytacie jej opinie, bo już niedługo kolejna, nowa powieść Abbi Glines)

A na zakończenie,
przesyłam Wam serdeczne pozdrowienia i dużo uśmiechu!

3 komentarze:

  1. A ja właśnie przez ostatnie kilka dni czytałam ,,Spróbujmy jeszcze raz" oraz ,,Przypadkowe szczęście". ,,Odzyskane szczęście" jest więc kolejnym tomem na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam wszystkie książki Abbi Glines i bardzo mi się podobały, więc idę przeczytać Twoją recenzję na ten temat ;)

    Pozdrawiam, Maniaczka Książek!
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "Love, Rosie" widocznie nadal kusi czytelników, może i ja po nią wreszcie sięgnę? :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń