30 stycznia 2016

KILIMANJARO STARS


Ten zapach jest dla mnie szczególny, ponieważ bardzo przypomina mi perfumy mojego K. Kilimanjaro Stars to męski, mocny aromat. Nic dziwnego, że stał się moim ulubieńcem.

Od producenta: Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Aromat czystego górskiego powietrza splecionego z chłodną nutą mięty i ciepłą paczulą.

Polubiłam ten zapach od "pierwszego powąchania". Kilimanjaro Stars jest eleganckim i gustownym zapachem. Zdecydowanie prym wiedzie tutaj piżmo, które od jakiegoś czasu wręcz kocham! Choć jak wspominałam wyżej, jest to męski zapach, to nie jest przytłaczający, wręcz przeciwnie. Jedynym minusem jest jego trwałość. Niestety, choć pachnie pięknie, bardzo krótko unosi się w powietrzu. Mocny i niepowtarzalny zapach. Jedyny w swoim rodzaju Kilimanjaro Stars!

Kilimanjaro Stars kupisz na goodies.pl

3 komentarze:

  1. Muszę kiedyś wypróbować te świeczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że krótko pachnie, ale myślę, że zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten brak trwałości jest sporym minusem, wierzę, że zapach musi być ładny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń