05 marca 2016

Kendall Ryan, JESTEŚ WYZWANIEM


"Jesteś wyzwaniem" to kolejna bestsellerowa pozycja Kendall Ryan. Tym razem poznajemy atrakcyjną Liz, przyjaciółkę Ashlyn z "Jesteś zagadką", która czerpie z życia garściami. "Jesteś wyzwaniem" to zupełne przeciwieństwo pierwszej części cyklu "Unravel Me".

319.

Bohaterką powieści jest Liz, atrakcyjna studentka, czerpiąca z życia pełnymi garściami. W przeszłości miewała liczne romanse, więc nikogo nie zdziwiłby fakt, że obiektem jej westchnień stał się również jej promotor. Jednak wszystko się zmieniło, kiedy na jej drodze stanął przystojny Cohen. Nagle przelotne romanse przestały się liczyć i nie smakowały jak dawniej. Liz coraz bardziej pragnęła Cohena, który stanowczo postawił warunek, że jego pierwszy raz przeżyje z prawdziwą miłością swojego życia. Liz stawia sobie Cohena za wyzwanie. Wykorzystuje swój seksapil, aby zwabić mężczyznę, a ten jest nieugięty. Czy Liz będzie w stanie czekać, a czy dla Cohena Liz stanie się tą jedyną? 

Autorka po raz kolejny mnie zaskoczyła. Tym razem wykreowała postać kobiety niezależnej, która wie, czego chce od życia i nie jest to wielka miłość, po wieki wieków. Tym razem jest to kobieta, która nie chce bawić się w poważne związki, bo wie, że one zwykle kończą się fiaskiem. Liz oczekuje od mężczyzn tylko przelotnego numerka. To zadziorna i pewna siebie kobieta, której nie sposób nie polubić. Ma swój charakterek, co sprawia, że postać jest jakby wyrwana z naszej rzeczywistości. Jest niemal prawdziwa. Dzięki dobrze nakreślonym postaciom, mogłam poczuć przyciąganie głównych bohaterów i emocje, które towarzyszą zakochaniu i nie były one w najmniejszym stopniu sztuczne. Nie zabrakło również słodkich scen, które może były zbyt cukierkowe, ale również wiele prawdziwej czułości. Naprawdę zżyłam się z bohaterami "Jesteś wyzwaniem" i bardzo im kibicowałam. 

Wspomniałam wyżej, że "Jesteś wyzwaniem", choć należy do tego samego cyklu co "Jesteś zagadką", jest zupełnie inne. Muszę przyznać, że widać poprawę w stylu pisania autorki, ale również wysublimowaniu scen erotycznych. Jest to świetna powieść dla wielbicielek gatunku. Nie oczekiwałam od tej powieści wiele, nie doszukiwałam się drugiego dna, a chciałam przyjemnie spędzić wieczór przy książce. Otrzymałam historię, która mnie rozweseliła i zrelaksowała. Czego chcieć więcej od dobrej książki? 

Kendall Ryan, Jesteś wyzwaniem, Wydawnictwo Pascal, s. 256.

2 komentarze: