06 marca 2016

Abbi Glines, JESTEŚ ZA DALEKO


Jestem zagorzałą fanką powieści Abbi Glines. Przeczytałam wszystkie wydane w Polsce książki autorki. Tym razem miałam okazję poznać historię Rusha i Blair z męskiej perspektywy. Z uśmiechem od ucha do ucha wróciłam do historii znanej mi z "O krok za daleko". To historia, w której niewinność mierzy się z namiętnością. Co w tym przypadku zwycięży?

320.

Każdy, kto przeczytał poprzednie powieści Abbi Glines wie, że Rush jest niegrzecznym chłopcem. Ma wszystko to, czego zapragnie, czyli między innymi dom na plaży, luksusowy samochód i grupę wiernych fanek, które oddałyby wszystko, aby spędzić z nim romantyczną chwilę. Jest młody, przystojny, bogaty, a w dodatku jest synem gwiazdy rocka. Rush korzysta z tego pełnymi garściami. Natomiast Blaire to zupełne przeciwieństwo Rusha. Jest delikatna i wrażliwa. Przyjeżdżając do miasta ma nadzieję, że ojciec pomoże jej zaaklimatyzować się w nowym miejscu. Niestety może liczyć tylko na siebie. Spotyka za to niebezpiecznie przystojnego Rusha. Chłopak wie, że musi się trzymać z dala Blaire, ale jego żądze są tak silne, że nie potrafi nad nimi zapanować. Między tym dwojgiem ludzi wybucha namiętność, która powoduje, że dla naszych bohaterów przestaje się wszystko liczyć, a ważne jest tylko ich uczucie. Niestety, sielanka nie trwa zbyt długo. Blaire spotka ogromne rozczarowanie...

Muszę przyznać, że pokochałam tę historię i tych bohaterów na nowo. Pamiętam moje pierwsze odczucia, gdy poznawałam "O krok za daleko". Teraz również jestem zadowolona z lektury i cieszę się, że ją poznałam. Dzięki najnowszej książce Abbi Glines możemy poznać prawdziwego Rusha i odnaleźć wiele odpowiedzi tłumaczących jego zachowanie. Poznanie początku historii miłości Rusha i Blaire z jego perspektywy było dla mnie czymś niesamowitym. Książka jest wulkanem emocji. Powróciło wszystko to, co pokochałam w serii "Za daleko" i "Rosemary Beach". To naprawdę świetna pozycja, którą będę wychwalać pod niebiosa. Wszystkie fanki twórczości Abbi Glines będą zachwycone równie jak ja. 

Kiedy człowiek otrzymuje w prezencie kawałek nieba, nie może o tym po prostu zapomnieć.  

Ja również otrzymałam wspaniały prezent. Była to fantastyczna powieść, odkryta i poznana na nowo. Powieść, którą poznałam trzy lata temu i do tej pory o niej myślałam. Mam nadzieję, że kiedyś my fanki twórczości Abbi Glines, doczekamy się ekranizacji jej powieści. Polecam Wam dziewczyny!

Abbi Glines, Jesteś za daleko, Wydawnictwo Pascal, s. 336.

4 komentarze:

  1. Tak, ekranizacja byłaby świetna. Cała seria już za mną. Najbardziej podobała mi się druga część Harlow i Granta, ale ta także mnie uwiodła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Abbi Glines jest po prostu genialna! Świetny wpis! Czekam na recenzję " Uwikłani Obsesja":)
    Życzę powodzenia. Zapraszam również do siebie. Dopiero zaczynamy :)

    http://truskawkoweciastka.blogspot.com/2016/02/recenzja-ksiazki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, na pewno zajrzę ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam styl Abbi Glines i wiem, ze po tę pozycję również sięgnę.

    OdpowiedzUsuń