21 marca 2016

PEONY


Z okazji Pierwszego Dnia Wiosny prezentuję Wam piękny, kwiatowy zapach, który skradł moje serce. Uwielbiam piwonie. Kojarzą mi się z dzieciństwem i ogrodem babci, który pachniał właśnie takim aromatem.


W czerwcu wychodzę za mąż i zamarzyłam sobie, żeby na weselnych stołach stały piwonie w kryształowych dzbanach. Potem odstąpiłam od tego pomysłu, ale po odpaleniu tego wosku, ponownie zaczęłam rozważać ten temat. Zapach jest przyjemny i słodki. Zaczynam przy nim się uśmiechać, bo przypomina mi lato i ciepłe dni. PEONY jest rewelacyjny! Długo unosi się w mieszkaniu, a co najważniejsze - to prawdziwa woń kwiatów, bez żadnych dodatków i ulepszaczy. Po prostu piwonia zamknięta w słodkiej, różowej tartaletce. Wiem, że kupię duży słój. 
Ukochany zapach, który będzie mi towarzyszył do lata. Koniecznie zakupcie!

Peony kupisz na goodies.pl

1 komentarz:

  1. Super wiadomość, gratuluję! W ostatnim czasie trafił do domu jeden wosk, tylko jeszcze nie wiem o jakim zapachu. Będę musiała wypróbować. Peony zapowiada się cudownie.

    OdpowiedzUsuń