08 marca 2016

Abbi Glines, ODDYCHAJ MNĄ


Powieść o dziewczynie z przeszłością i mężczyźnie z przyszłością...


321. 

On był gwiazdą rocka, a ja jego służącą, na miłość boską. Myłam jego warzywa!

Bohaterem powieści "Oddychaj mną" jest Jax - bożyszcze nastolatek na całym świecie i gwiazda rocka. To chłopak, którego życie przepełnione jest luksusem i bogactwem, hałasem i szaleństwem, zabawą i beztroską, ale również fałszem, kłamstwem i kilogramami sztuczności. Mogłoby się wydawać, że niczego mu już nie brakuje, że osiągnął wszystko, a jednak nie. Jaxowi brakuje normalnego życia i spokoju. Gwarantuje mu to jego dom, jego azyl, znajdujący się w Alabamie. Pewnego razu spotyka w nim olśniewającą blondynkę - Sadie White, która okazuje się być jego pomocą domową. Nad uczuciem między nimi ciężko będzie zapanować. Sadie wie, że wiążąc się z Jaxem jej związek stanie się medialnym. Czy Sadie i Jax będą razem? Jeśli jesteście ciekawi, koniecznie przeczytajcie najnowszą powieść Abbi Glines.

"Oddychaj mną" należy do serii "Sea Breeze". Powstała ona wcześniej niż znany już w Polsce cykl "Rosemary Beach". Choć mamy tutaj nowych bohaterów i inną historię to zauważam wiele podobieństw w stylu pisarki. Nie zmienia się również szybkie tempo akcji i fakt, że historia wciąga od pierwszych stron i nie ma w niej czasu na nudę. Nie brakuje tutaj smutku i łez, ale również pięknej miłości. Autorka ponownie mnie nie zawiodła. Jestem jej wielką fanką i cieszę się, że w Polsce wydawane są jej powieści. Bohaterów stworzonych przez pisarkę nie sposób nie lubić i zżyć się z nimi. Dlatego zawsze za nimi tęsknię, gdy muszę się z nimi rozstać i oczekiwać na kolejne części.

Powieść "Oddychaj mną" to historia dwójki młodych ludzi z różnych światów. Na ich przykładzie autorka pokazuje konsekwencje takiego związku, niedomówienia między nimi i mnóstwo nieporozumień. Pokazuje również jak ważne są uczucia i zaufanie do drugiej osoby. To opowieść o wzajemnym przyciąganiu, które nie zna podziałów i granic. 

Komu polecam tę książkę? Na pewno fanom twórczości Abbi Glines i wszystkim kobietkom, które zaczytują się w romansach. Lektura nie zajmie Wam dużo czasu, ponieważ czyta się ją błyskawicznie, miło i przyjemnie. Polecam Wam serdecznie. Nie zawiedziecie się i zrelaksujecie się przy miłosnej lekturze Abbi Glines. 

Abbi Glines, Oddychaj mną, Wydawnictwo Pascal, s. 352.

3 komentarze:

  1. Czytałam już wszystkie książki Abbi Glines oprócz tej, ale już niebawem będę miała pożyczoną. Nie mogę doczekać się też tego cyklu. Dobrze, że styl pisarki i tempo akcji są takie same, jak w późniejszych książkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebawem zabieram się za tę lekturę i mam nadzieję, że przypadnie mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie czytałam tej książki, ale jestem po (prawie) całej serii Rosemary Beach. Bardzo polubiłam styl pisarki, a do tego ta historia jest o gwiazdach rocka... Ona musi być świetna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń