31 marca 2016

TOP 5, czyli najpopularniejsze posty w marcu


Nie wierzę, że to już koniec marca. Czas pędzi i wciąż mi go brakuje. Gdyby tylko doba miała więcej godzin...


W marcu udało mi się przeczytać dużo książek. Zdarzało się, że zarywałam noce dla lektury. Mam nadzieję, że dobra passa będzie trwała jak najdłużej.
Poniżej przedstawiam Wam listę TOP PIĘĆ postów, które najchętniej czytaliście w tym miesiącu.

(Rozdawajka trwa do 3 kwietnia, więc macie jeszcze szansę zgarnąć trylogię "Pięknego")

(To jedna z nowych powieści mojej ulubionej autorki)

(Bardzo się cieszę, że moje opinie zostały zamieszczone na okładkach książek Marty W. Staniszewskiej. To dla mnie wyróżnienie. Dziękuję autorce i wydawnictwu! :* )

(Najnowsza część trylogii. Całkiem fajna.)

(Chyba hit książkowy. Bardzo mi się podobała. Czekam na kolejną część!)


W marcu nadrobiłam trochę swoich recenzenckich zaległości. Udało mi się napisać kilka postów, więc jestem z siebie zadowolona. Jak na razie trwa u mnie przedślubna gorączka, więc boję się, że znowu zaniedbam bloga, ale będę się starała, aby tak się nie stało.

Pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkim miłego kwietnia!

2 komentarze: