05 kwietnia 2016

VERBENA


Niedługo zbankrutuję! Ostatnio w asortymencie sklepu goodies.pl znajdują się same perełki i najchętniej wykupiłabym wszystkie woski i świece. Ponownie zakochałam się w zapachu z nowej kolekcji Yankee Candle. Tym razem w Verbenie. Cud i miód!


Od producenta: Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o odświeżającym zapachu kwiatów werbeny połączonej z cytrusami i kremową wanilią.

Zapach jest cudowny i rześki, może troszeczkę słodki, ale nie do bez przesady. Idealny na każdą porę dnia. Uwielbiam zapalać Verbenę i zaczytywać się w swoich lekturach i popijając kawę. Wtedy mam wrażenie, że jestem w świecie z książki... Verbena wprawia w wyśmienity nastrój, aż chce się żyć! 
Na razie nie mam swojego faworyta z kolekcji Pure Essence, ponieważ każdy zapach mnie urzekł. Trudno mi wybrać. A Wy? Który zapach wybierzecie: White Tea, Verbena, czy Vanilla?

Verbenę kupisz na 

2 komentarze:

  1. Z opisu, wszystkie wyglądają kusząco. Miałabym ciężki wybór.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbym miała wybierać, to zdecydowałabym się na zapach Vanilla. Choć wszystkie wyglądają ciekawie ;).

    OdpowiedzUsuń