30 marca 2016

WHITE TEA


Ponoć biała herbata zwana jest "eliksirem młodości", dzięki polifenolom w niej zawartym. Oprócz swoich złotych właściwości, również cudownie pachnie. Ten zapach jest przepiękny !


Od producenta: Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o delikatnym, relaksującym aromacie białej herbaty z kilkoma kroplami cytryny.

Jestem zwolenniczką świeżych i rześkich zapachów. I właśnie White Tea do tego grona należy. Idealnie sprawdził się u mnie podczas świąt wielkanocnych, gdzie wypełniał mieszkanie swoim pięknym, wiosennym aromatem.

Jak na razie, przetestowałam dwa zapachy z kolekcji Pure Essence. Jest to właśnie White Tea i Verbena, której recenzja pojawi się wkrótce. Jestem zadowolona z zapachów i zastanawiam się nad kupieniem większych słoi. Serdecznie zachęcam Was do zakupu White Tea, bo jest to subtelny i delikatny zapach, który sprawdzi się o każdej porze roku i dnia.

White Tea kupisz na


4 komentarze:

  1. Ja również lubię świeże zapachy, takie letnie/ wiosenne. Nie lubię ciężkich, słodkich. Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie świeże i wiosenne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię takie rześkie zapachy, więc powinien mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie zapachy :) chyba się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń