12 kwietnia 2016

Alice Clayton, NAMIĘTNA GRA


To moje pierwsze spotkanie z prozą Alice Clayton. Wcześniej kusił mnie cykl powieści "Nie dajesz mi spać", ale zniechęcił mnie wszechogarniający wysyp pozytywnych opinii na temat tych książek. Po przeczytanej "Namiętnej grze" mam ochotę na kolejne powieści autorki i teraz bez dwóch zdań, wezmę je w ciemno.


325.

Powieść "Namiętna gra" to historia przebojowej i pełnej energii Grace Sheridan, która postanawia zostać aktorką. Przeszłość ją ukształtowała, więc twardo stąpa po ziemi, zwracając uwagę na każdy szczegół, który mógłby niechybnie wpłynąć na jej karierę. Grace ma trzydzieści trzy lata i mieszka w Los Angeles ze swoją menadżerką, która jest również jej najlepszą przyjaciółką. To dzięki Holly, Grace rozkwita i w końcu zyskuje realną szansę na zostanie gwiazdą wielkiego ekranu. Wtedy na jej drodze staje przystojny Jack- wschodząca gwiazda kina. Jack Hamilton nieźle nabałagani w jej życiu...

Jack to bożyszcze kobiet. Jest seksownym Brytyjczykiem, za którym już szaleją wszystkie kobiety. Włączając w to Grace. Jack właśnie zagrał w ekranizacji, która bije rekordy popularności opowiadań dla kobiet i z dnia na dzień stał się gwiazdą. Między Jackiem, a Grace zaiskrzyło od pierwszego spotkania. Działają na siebie jak magnesy. Jest jednak mały drobiazg, który przeszkadza Grace, a mianowicie wiek. Mężczyzna ma dwadzieścia cztery lata. Dziewczyna wciąż to rozpatruje i różnica wieku krąży w jej głowie. Czy to realne, że ta para przetrwa ze sobą długi czas? 

Romans Grace i Jacka jest namiętny i pełen żaru. Czytając o ich przygodach, można niejednokrotnie się zarumienić. Z mojej twarzy nie schodził uśmiech, bo sytuacje, które między nimi zachodziły były bardzo zabawne, a przez to prawdziwe. Bohaterów nie da się nie lubić. Są to fantastyczne postaci. 

Kobiety, które lubią czytać ostrzejsze powieści, powinny zainteresować się "Namiętną grą", ponieważ jest świetna. Wyróżnia ją humor i urok. Nie ma tu toksycznych relacji, które często pojawiają się w erotykach. To lektura, którą czyta się bardzo szybko i przyjemnie. Podsumowując, "Namiętna gra" to pikantna i namiętna powieść, obok której nie sposób przejść obojętnie. Miły romans do poczytania. Na kolejny tom będę czekać niecierpliwie.

Alice Clayton, Namiętna gra, Wydawnictwo Pascal, s. 352. 

3 komentarze:

  1. Przeczytam sama lub polecę siostrze. Już wcześniej zwróciłam na nią uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  2. ,,Nie dajesz mi spać'' to rewelacyjna seria, pełna śmiechu w pierwszych rozdziałach! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam dwie inne książki tej autorki i byłam zachwycona. Świetnie prowadzi akcje, a dodatkowo sytuacje są tam przekomiczne. Tę książkę mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń