09 kwietnia 2016

BOOK TOUR - ZAPISY: Marta W. Staniszewska NIGDY CIĘ NIE ZAPOMNIAŁAM i NIGDY NIE POZWOLĘ CI ODEJŚĆ


Mam dzisiaj niespodziankę dla wszystkich, którzy chcieliby przeczytać powieści Marty 
W. Staniszewskiej. Zapraszam do zapoznania się z warunkami przystąpienia do Book Tour.



    Zasady przystąpienia do Book Tour:



1. Chęć przystąpienia do akcji proszę zgłaszać do 16 kwietnia w komentarzach pod tym wpisem. W treści komentarza należy zamieścić adres swojego bloga lub nick do konta na lubimyczytac.pl 

2. Kolejność zgłoszeń wpływa na kolejność na liście oczekujących. (Proszę o kontakt na maila podając swoje dane do wysyłki: elementarz90@gmail.com ).

3. W ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania książki proszę opublikować recenzję na swoim blogu lub na lubimyczytac.pl, w tytule uwzględniając frazę „Book Tour”. W recenzji proszę umieścić zdjęcie okładki z wpisami poprzednich Recenzentów i link do strony organizatora: 
blog organizatora - Recenzja Pisana Emocjami.

4. Po przeczytaniu książki proszę o kontakt z następną osobą z listy (otrzymacie od RECENZJA PISANA EMOCJAMI adres mailowy do kolejnego Recenzenta). Bardzo proszę o wysyłkę listem poleconym priorytetowym.

5. Na koniec książka trafi z powrotem do właściciela i organizatora, czyli do Recenzja Pisana Emocjami, a zdjęcie strony z wpisami zostanie opublikowane na jego blogu i fanpage'u. 

UWAGA! CZAS START!

*****************************************************************************

JUŻ JUTRO, TJ. 18 KWIETNIA 2016 R. KSIĄŻKI MARTY W. STANISZEWSKIEJ WYRUSZĄ W DROGĘ.

PIERWSZA PRZECZYTA JE ... PAULINA SZYSZKA

PS DO BOOK TOURU MOŻNA WCIĄŻ SIĘ DOPISYWAĆ. SERDECZNIE ZACHĘCAM !!!!! 


Kolejność uczestników Book Touru:

1. Paulina Szyszka [RECENZJA K L I K]

2. Aleksandra Rybacka [I część - K L I K , II część - K L I K]

3. Adrianna P. R. Tajemnicze książki [RECENZJA KLIK]

4. Monika Stanisławska - [Nie dostarczyła swoich recenzji!!]

5. GosiaK [I część - K L I K , II część - K L I K]

6. Paulina Kwiatkowska [I część - K L I K , II część - K L I K  - linki do lubimyczytac.pl
I część - K L I K , II część - K L I K ]


7. Magdalena Korkosz


Aktualnie książka jest w drodze do Magdaleny Korkosz .

18 komentarzy:

  1. Zgłaszam się ;) www.szyszunie.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się ;) www.szyszunie.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyszuniom życzę sto lat z cydownymi książkami w dłoni i dziękuję za recenzję <3

      Usuń
    2. Dziękuję dziękuję :-) tak mi się ta forma promocji booktour spodobała że wysłałam w świat mój egzemplarz Anatomii Uleglosci :-)

      Usuń
    3. Dziękuję dziękuję :-) tak mi się ta forma promocji booktour spodobała że wysłałam w świat mój egzemplarz Anatomii Uleglosci :-)

      Usuń
    4. Widziałam, świetny pomysł :)

      Usuń
  3. Zgłaszam się. Nick na LC Aleksandra88

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wspaniałe opinie! Obie promowane są na mojej stronie na FB. Całuję!

      Usuń
  4. Zgłaszam się:)
    tajemniczeksiazki.blogspot.com

    Kontakt : tajemniczeksiazki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się.
    nick do konta na lubimy czytać monikastanislawska@op.pl
    Kontakt
    monikastanislawska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że książki do Pani szczęśliwie dotarły :) Pozdarwiam MWS

      Usuń
    2. Również czekam na kontakt od Pani Moniki... Mam nadzieję, że książki szczęśliwie dotarły i niedługo będziemy mogli spodziewać się recenzji.

      Usuń
  6. Witam 😊

    Zgłaszam się.
    Nick na LC : GosiaK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za ocenę i mam nadzieję, że podobało się na tyle, aby sięgnąć po nową książkę, która już we wrześniu :)

      Usuń
  7. UWAGA! JUŻ JUTRO WYSYŁAM KSIĄŻKI DO PIERWSZEJ UCZESTNICZKI BOOK TOURU. JEDNOCZEŚNIE INFORMUJĘ, ŻE NADAL MOŻNA ZAPISYWAĆ SIĘ DO WĘDRUJĄCEJ KSIĄŻKI I ZACZYTYWAĆ SIĘ W POWIEŚCIACH AUTORSTWA MARTY W. STANISZEWSKIEJ.

    DROGA PAULINO, JUTRO NADAJĘ KSIĄŻKI I JUŻ ŻYCZĘ MIŁEJ LEKTURY :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli można, to się zgłoszę ;)

    bookandcooking@gmail.com
    www.paulinakwiatkowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się
    nick na LC: alokin13

    OdpowiedzUsuń