13 kwietnia 2016

WEDDING DAY


Dzisiaj zapach akurat w moim klimacie. Wedding Day, czyli Dzień Ślubu dla każdej kobiety jest wyjątkowy. Najpierw zaręczyny, a potem oczekiwanie na perfekcyjny dzień, o którym marzyłyśmy jako małe dziewczynki. Czy zapach o czarującej nazwie, spełnił moje oczekiwania?

Od producenta: Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: mieszanka kwiatowa, mieszanka owocowa.

Według mnie Wedding Day jest romantyczną mieszanką zapachów. Ciężko stwierdzić, który z aromatów dominuje, jednak całość jest subtelna i piękna. Pisałam Wam już, że w czerwcu wychodzę za mąż. Zastanawiam się nad zakupem takich świec do swojej sali weselnej, ponieważ jestem tak nią oczarowana. 
Subtelność i delikatność to rzeczowniki, którymi mogę opisać biały, niepozorny wosk o nazwie Wedding Day. Polecam!

Wedding Day kupisz na

6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę zbliżającego się ślubu i wesela! Ciesz się tymi przygotowaniami i samą uroczystością, bo bardzo szybko czas przeminie i z melancholią będziesz wracała do tych dni :) A pomysł z taką świeczką jest super. Koniecznie muszę wypróbować te woski, ostatnio zakupiłam siostrze na prezent, a o sobie jak zwykle nie myślę w takich kategoriach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu. Z wielką ciekawością śledziłam Twoje przygotowania do ślubu, jak i oglądałam zdjęcia, które zamieszczałaś. Teraz mój czas :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Taki weselny zapach z chęcią bym widziała u siebie w domu. Musi być naprawdę piękny, skoro rozważasz jego zakup na ślub.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękny czas przed Tobą... a to już tak blisko! Pamiętam swoje emocje w tych dniach i tygodniach... :) Pamiętaj tylko by nie przejmować się drobnostkami :)
    Zapachu nie znam, w ogóle te woski mnie nie kręcą, ale przemyślałabym ich obecność na sali weselnej, może być ciepło, do tego woski (chyba że mają być tylko widoczne a nie używane), bo jednak przy takiej liczbie ludzi, może kogoś uczulać czy mdlić

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile przygotowań i ile radości przed Tobą :) Najważniejsze by pamiętać, że w ten jedyny dzień Ty powinnaś być szczęśliwa, a nie goście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam wosku :O Przyznam szczerze, że te woski mogą być idealnym pomysłem właśnie do sali weselnej. Niech goście też się zachwycą zapachem :D

    OdpowiedzUsuń