16 kwietnia 2016

VANILLA


Żółta tartaletka o niewinnym zapachu wanilii to wulkan słodkości, ale również subtelności. Zapach idealny dla fanów słodyczy.



Dzisiaj sobota, więc dla mnie czas relaksu. Po całym dniu zakupowych szaleństw, a później sprzątania domu, w końcu mogłam napić się kawy, odpalić nowy zapach w kominku i poleżeć. Postanowiłam, że tym razem będzie to słodka VANILLA. Zapach bardzo mnie urzekł. Oddałam się błogiemu lenistwu, czując nutę wanilii i jeszcze jakiegoś perfumowanego składnika, którego trudno mi rozpoznać. Zawsze ze sklepu goodies.pl  wybieram zapachy o "fikuśnych" nazwach, a tym razem była to po prostu wanilia. Niby banalny zapach, ale jednak mnie oczarował swoją delikatnością i subtelnością. Zapach jest nienachalny i szybko wypełnia pomieszczenie. Będzie idealny na każdą okazję. 
Cudo zamknięte w budyniowej tartaletce! Polecam!

VANILLA kupisz na


5 komentarzy:

  1. Nie przepadam za zapachem wanilii. W jakiś sposób mnie odrzuca. Muszę spróbować jakiegokolwiek wosku i zamówić z tej strony, którą polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie do końca mój zapach. Waniliowe lubię tylko lody :D
    P.S. zapraszam na wymianę książkową u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze przyjemności posiadania tych świeczek, ale chętnie zmieniłabym to. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Waniliowy jest dla mnie zbyt słodki, więc tym razem spasuje.

    OdpowiedzUsuń