27 maja 2016

SEA SALT & SAGE


Biała tartaletka Sea Salt & Sage to zapach, który mocno mnie zadziwił. Spodziewałam się, że aromat będzie mało wyczuwalny, więc nie nastawiałam się na coś spektakularnego. Spotkała mnie miła niespodzianka, gdyż to cudownie rześki aromat. 


Od producentaWosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu wieczornej bryzy połączonej z aromatem świeżo zerwanych listków szałwii oraz subtelną domieszką bursztynu oraz wetiwerii.

Bez dwóch zdań Sea Salt & Sage to zapach, który przynosi ukojenie. Jest rześki i przyjemny. Będzie pasował do każdego pomieszczenia w domu. Zapach szybko roznosi się po mieszkaniu i długo unosi się w powietrzu. Spodziewałam się, że to będzie jakiś solny zapach, nic nadzwyczajnego, a tu proszę- subtelność i delikatność. Lato nadchodzi, więc będzie idealny na takie ciepłe wieczorki.

Sea Salt & Sage kupisz 

1 komentarz:

  1. Kolejny zapach, który by mi się spodobał. Muszę w końcu jakieś kupić.

    OdpowiedzUsuń