01 czerwca 2016

TOP 5, czyli najpopularniejsze posty w maju


Minął maj, zaczął się czerwiec, który jest dla mnie miesiącem szczególnym. Za kilka dni WYCHODZĘ ZA MĄŻ !!!! Jestem podekscytowana i lekko zdenerwowana. Niestety przez wszystkie sprawy ślubne i weselne, w maju przeczytałam zaledwie trzy książki. Wstyd, ale cóż są sprawy ważne i ważniejsze :)


Jeśli chodzi o posty, które zostały wyświetlone najwięcej razy w tym miesiącu, to oto one:

(Wciąż zapraszam do zakupów! Książka za 10 zł!)

(Moje goodiesowe pomysły na Dzień Mamy)


(Zapraszam do zapisywania się!)


To byłoby na tyle... Trzymajcie za mnie kciuki :)

4 komentarze:

  1. Gratuluję i życzę udanego dnia ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki i gratuluję mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy to już po? Jeśli tak, to mam nadzieję, że udało się wszystko tak, jak sobie wymarzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń