04 czerwca 2016

DEWDROPS


Zastanawialiście się kiedyś, jak pachnie poranna rosa? Szczerze mówiąc, nigdy tego nie rozważałam, ale kiedy w internetowym sklepie goodies.pl zauważyłam to cudeńko, nie mogłam się oprzeć. Przedstawiam Wam świeczkę DEWDROPS, czyli krople rosy. 


Pierwszy raz testowałam zapach od Kringle Candle i nie zawiodłam się. DEWDROPS to coś pięknego! Mam wielką ochotę kupić duży słój, ponieważ kocham takie rześkie i świeże aromaty. Pierwsze skrzypce gra tu moja ukochana konwalia i troszkę mięty. To subtelny zapach, który cudownie wypełnia całe mieszkanie. DEWDROPS przynosi spokój, ukojenie i wprawia w dobry nastrój. Jest idealny do odpoczynku po całym dniu, ale najlepiej sprawdzi się wiosną i latem. Naprawdę polecam! CUDO zamknięte w małym, zielonym, rozkosznym pudełeczku.

DEWDROPS kupisz na

2 komentarze:

  1. Też bardzo lubię konwalie, to musi być piękny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię rześkie zapachy, lekkie, myślę że ten mógłby mi się podobać :)

    OdpowiedzUsuń