23 czerwca 2016

PINK SANDS (car jar)


Przez ponad miesiąc testowałam zapach do auta PINK SANDS. Zapach jest mi znany, ponieważ kiedyś miałam taki sam wosk, który bardzo polubiłam. Zakupiłam więc zawieszkę do auta sądząc, że zapach będzie pięknie roznosił się po aucie...



... niestety, ale zawiodłam się, ponieważ aromat roznosił się po samochodzie jedynie przez pierwszy tydzień. Później nie czułam już nic. Podejrzewam, że może tak być przez upały, które ostatnio bardzo męczą, ale czy na pewno? Wielka szkoda, ponieważ wosk o tej pięknej nazwie bardzo polubiłam i nieraz gościł w moim mieszkaniu. I chociaż na tym zapachu się zawiodłam, na pewno spróbuję innych, być może trafię na swojego samochodowego ulubieńca.

Od producenta: Zapach samochodowy Car Jar w formie zawieszki z serii Classic łączący w sobie zapach soczystych cytrusów, słodkich kwiatów oraz wanilii.

PINK SANDS kupisz na

2 komentarze: