15 lipca 2016

AQUA


Zaciekawił mnie zapach, który posiada intrygującą nazwę. Jak pachnie woda? Ciężko odpowiedzieć, bo przecież jest bezbarwna i bezwonna. Jednak świeczka od Kringle Candle o nazwie Aqua to piękny morski i mocny zapach. Idealna letnia kompozycja zapachów.


Od producenta: Świeczka (Coloured Daylight) marki Kringle Candle o jasnym cytrusowym aromacie połączonym z bergamotką, piżmem i drzewem sandałowym.

Piękny turkusowy kolor świeczki skusił mnie do jej zakupu. Nie przeczytałam nawet dokładnie, cóż to za zapach i jaki ma skład. Ucieszyło mnie to, że wyczuwalne jest w niej piżmo, za którym ostatnio przepadam. To właśnie piżmo przeważa w tej zapachowej kompozycji. Dzięki niemu zapach staje się podobny do męskich perfum. Niestety, ale w ogóle nie wyczuwam cytrusowych nut. Podsumowując, Aqua to świetny, letni zapach. Bardzo mi się podoba!

Cena: 12 zł

Aqua kupisz na


1 komentarz:

  1. Lubię takie letnie zapach. Nie przeszkadza mi to, że cytrusy nie są wyczuwalne.

    OdpowiedzUsuń