29 lipca 2016

PINK DRAGON FRUIT


Pitaja, nazywana smoczym owocem, albo królową nocy, kwitnie tylko nocą. Natomiast w dzień kusi swoim kształtem i różowym kolorem. Ten owoc pochodzi z Meksyku i Ameryki Środkowej. Pachnie bardzo intensywnie i słodko.



Wosk o zabawnej nazwie Pink Dragon Fruit to esencja olejków z pitai. To zapach zarówno słodki, jak i kwaśny. Jest intensywny, ale też nienachalny- bardzo zrównoważony. Myślę, że idealnie sprawdzi się na pochmurne, szare dni, ponieważ aromat smoczego owocu wprawia w dobry nastrój. Nigdy nie widziałam i nie czułam pitai, ale wosk Pink Dragon Fruit to według mnie połączenie truskawki i gruszki, i jeszcze jakiegoś tropikalnego owocu. Zwykle wolę stonowane zapachy, albo kwiatowe, ale ten owocowy, również przypadł mi do gustu. No i ten kolor wosku, już on potrafi poprawić mi humor. Polecam!

Zapraszam do sklepu Goodies.pl oraz produktu Pink Dragon Fruit.


Zapach ten możecie wygrać w jednym z moich konkursów. Więcej info --> TUTAJ <--

1 komentarz:

  1. Nigdy nie miałam do czynienia ze smoczym zapachem, ale zainteresowałaś mnie tym owocem.

    OdpowiedzUsuń