31 lipca 2016

TOP 5, czyli najpopularniejsze posty w lipcu + wyniki konkursu


Ten upływający szybko czas zaczyna mnie drażnić. Skończył się lipiec, więc połowa wakacji za nami. W tym miesiącu udało mi się przeczytać wiele ciekawych pozycji, zorganizować dwa fajne konkursy i napisać kilka recenzji. Które posty zaciekawiły Was najbardziej? Sprawdźcie sami.



Oto lipcowa TOP Piątka:

(Moja recenzja okazała się hitem, ponieważ miała zdumiewającą liczbę odsłon. Kliknęliście w nią 5000 razy. Jestem w szoku i dziękuję!)

(Konkurs skończył się 29 lipca. Wielu z Was wzięło udział. Wyniki na końcu posta. Dziękuję za udział!)

(Autorka już od dłuższego czasu jest na topie. Polecam Wam jej wszystkie powieści. Ja zawsze biorę w ciemno, nie czytając okładek i recenzji. Jeszcze nigdy się nie zawiodłam!)

(Koniecznie weźcie udział w konkursie. Macie jeszcze czas do 2 sierpnia!)

(To druga część "Błękitnych dziewczyn". Polecam te dwie powieści. Mega optymistyczne!)


WYNIKI KONKURSU
Dziękuję wszystkim za udział w konkursie. Jednak zwycięzca jest tylko jeden.

Książkę "Skazani na ból" i świeczkę Beachside zdobywa...... Gab riela

Natomiast nagrodę niespodziankę zdobywa...... Joanna Zieleniecka

Gratuluję dziewczyny!
Sprawdźcie swoje skrzynki e-mailowe.

Natomiast pozostałych, serdecznie zapraszam do drugiego zapachowego konkursu:

7 komentarzy: