19 lipca 2016

ZAPACHOWY KONKURS: do zdobycia zapachy z Yankee Candle


Cześć! To już drugi w tym miesiącu konkurs dla Was. Tym razem, z racji tego, że jestem Ambasadorką Goodies i często pojawiają się tutaj moje opinie przeróżnych zapachów, chciałabym Was zaprosić do wzięcia udziału w Zapachowym Konkursie. 

JAK MOŻESZ WYGRAĆ? / ZGŁOSZENIE

1. Napisz w komentarzu, że się zgłaszasz.
2. Zaobserwuj publicznie mojego bloga oraz napisz pod jaką nazwą go obserwujesz.
3. Dla chętnych: umieść powyższe zdjęcie na swojej stronie z linkiem odsyłającym do mojego konkursu. [Nie jest to konieczny warunek!]
4. Odpowiedz na pytania: Czy kiedykolwiek testowałeś/łaś zapachy od Yankee Candle? Jeśli tak, to który jest Twoim ulubionym? Uzasadnij odpowiedź. | Jeżeli jesteś osobą, która nigdy nie testowała zapachów od YC, wpisz nazwę zapachu, który chciałbyś przetestować wraz z uzasadnieniem.

NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE:

Konkurs trwa od 19 lipca 2016 r. do 2 sierpnia 2016 r. 
Wyniki konkursu ukażą się 3 sierpnia 2016 r. około południa.
Wygrywa jedna osoba, którą wylosuje maszyna losująca. Wygrany zdobywa zestaw ze zdjęcia, czyli woski zapachowe: Cassis, Turquoise Sky, Pink Dragon Fruit, Orange Splash.
Rozlosuję również zapachową nagrodę niespodziankę.

SPONSORZY:

Ja, właścicielka strony Recenzja pisana emocjami, jestem organizatorem i sponsorem nagród.

Życzę Wam szczęścia!

8 komentarzy:

  1. Zgłaszam się.
    Obserwuję bloga jako Cyrysia
    ODP.
    Nigdy nie testowałam zapachów od Yankee Candle, ale bardzo chciałabym poznać zapach Orange Splash, gdyż uwielbiam pomarańcze i ich słodki aromat. On mnie po prostu zniewala :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)
    Obserwuję bloga jako Małgorzata S.
    Yankee candle testowałam i je uwielbiam, a mój ulubiony to chyba Angel Wings, może dlatego, że to był pierwszy wosk, jaki kupiłam i mam do niego ogromny sentyment.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Królewskie Recenzje
    Niestety nie testowałam żadnego zapachu, ale wszystkie wyglądają tak wspaniale, że jestem również pewna, że równie doskonale pachną. Najbardziej jestem ciekawa zapachu Trquoise Sky.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Gab riela
    Baner: http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/p/konkursy.html
    Odpowiedź: Jeszcze nie testowałam zapachów Yankee candle, ale gdybym miała to robić, wybrałabym Orange Splash. Uwielbiam zapachy wszelkich cytrusów, przypominają mi każde święta Bożego Narodzenia, w których masowo zajadałam się pomarańczami razem z siostrą i rodzicami.
    gabolek000@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Beata Kandzia
    Baner: https://plus.google.com/u/0/110061712332260582292/posts/P3PYmdtctzw
    Odpowiedź: Jestem osobą, która jeszcze nigdy nie testowała zapachów od Yankee Candle, a chciałabym przetestować zapach Turquoise Sky, ponieważ chciałabym się przekonać jaki ma świeży, rześki zapach i nadmorski aromat. Do morza mam bardzo daleko i nigdy nad nim nie byłam, więc przynajmniej zachwycałabym się tym zapachowym woskiem i uprzyjemniłabym sobie nim chwile, bo lubię różne takie świeczuszki i tworzenie nimi miłej atmosfery :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Magda Optymistyczna
    Odpowiedź: znam i uwielbiam woski Yankee Candle! Mój ulubiony zapach to Home Sweet Home. Kojarzy mi się ze Świętami, z rodziną i ciepłem. To zapach Bożego Narodzenia, zapach pierniczków i innych przypraw :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Julia Hejczyk
    Testowałam woski Yankee Candle i moim ulubionym jest "Lake Sunset". Zapach sprawia, że czuję się zrelaksowana i wyciszona. A oczami wyobraźni znajduję się nad jeziorem i obserwuję zachód słońca :) uwielbiam ten zapach o każdej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    Obserwuję bloga jako: Wiktoria Guziewicz
    Odpowiedź: Nie testowałam jeszcze zapachów YC, ale bardzo chciałabym cieszyć się aromatem Orange Splash. Zapach pomarańczy pobudza i dodaje energii, czego bardzo potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń