09 sierpnia 2016

BEACHSIDE


Lato w pełni, więc bardzo chciałam przetestować zapach o nazwie Beachside. Muszę przyznać, że ta świeczka idealnie wpasowuje się w klimaty gorącego lata. Koniecznie się w nią zaopatrzcie!



Od producenta: Świeczka (Coloured Daylight) marki Kringle Candle o aromacie masła kakaowego, słonej bryzy morskiej i powiewu morskiego powietrza.

Beachside to lekki i rześki zapach, który koi zmysły, pozwala odpocząć i zrelaksować się w domowym zaciszu. Świeczka przez 12 godzin umilała mi czas. Dzięki niej, przeniosłam się z powrotem do Chorwacji na plażę, na której było upalnie, ale koiła mnie morska bryza. Po prostu piękny, wakacyjny zapach. 

 Zapraszam do sklepu Goodies.pl oraz produktu Beachside.

3 komentarze:

  1. Skoro świeci aż 12 godzin to warto się w nią zaopatrzyć, bo zapach w pełni trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle co wróciłam z urlopu z Chorwacji i chętnie bym tam wróciła, nawet dzięki świeczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też z chęcią poczułabym wakacyjną letnią bryzę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń