06 sierpnia 2016

ORANGE SPLASH


Soczyste, dojrzałe pomarańcze kojarzą mi się z upalnym latem. Postanowiłam zatem wypróbować zapach Orange Splash właśnie w taki gorący dzień. Jakie są moje wrażenia? Przeczytajcie poniżej.



Od producenta: Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: soczysta pomarańcza.

Myślałam, że to będzie rześki zapach, a był nieco przytłaczający. Niestety, ale skojarzył się mi się z toaletowym odświeżaczem. Niby pomarańczowy, a jednak zdecydowanie czuć cytryny. Zawiodłam się, ponieważ myślałam, że otrzymam aromat świeżo przekrojonej pomarańczy. Przykro mi, ale to idealne odwzorowanie łazienkowego odświeżacza. Mocny i przytłaczający. Niestety, ale nie dla mnie.

Zapraszam do sklepu Goodies.pl oraz produktu Orange Splash.

2 komentarze: