13 sierpnia 2016

LAVENDER


Miłością do lawendy zarazili mnie rodzice, którzy wręcz uwielbiają jej zapach. Mam nawet sadzonki lawendy w swojej kuchni. Zatem, nie mogło być inaczej. Musiałam wypróbować wosk o lawendowym aromacie. Jak moje wrażenia? Przeczytajcie poniżej.


Od producenta: Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: lawenda.

Zapach idealny do małego mieszkanka, ponieważ szybko się rozprowadza tworząc ciepły i przytulny klimat. Ten lawendowy zapach nie potrzebuje żadnych dodatków i ulepszeń, sam w sobie jest bajkowy. Tak bardzo przypomina mi wakacje w Chorwacji... Idealny, kwiatowy, ciepły, naturalny. A co ważne, bardzo długo utrzymuje się w powietrzu. Dla mnie bomba! Będę do niego wracać!

Zapraszam do sklepu Goodies.pl oraz produktu Lavender.

6 komentarzy:

  1. Też uwielbiam zapach lawendy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lawenda kojarzy mi się bardzo miło. Też może kiedyś pomyślę o jakiś sadzonkach. Na razie zadowolę się takim zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat za zapachem lawendy średnio przepadam, ale może wosk by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, lawenda, lawenda! Uwielbiam ten zapach. Mnie z kolei zaraziła nim babcia. ;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Kania Frania
    www.kaniafrania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, lawenda, lawenda! Uwielbiam ten zapach. Mnie z kolei zaraziła nim babcia. ;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Kania Frania
    www.kaniafrania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chcę poznać ten zapach!

    OdpowiedzUsuń