04 października 2016

EBONY & OAK


Jesień zawitała na dobre. Uwielbiam kiedy z drzew spadają kolorowe liście i świeci słońce, ale za to nie cierpię kiedy jest pochmurno, zimno i szaro. Niestety, ale dzisiaj jesień pokazała się z tej drugiej, gorszej strony. Dobrze, że istnieje piękna kolekcja zapachów, która poprawi nam brzydki humor.


Zapach Ebony & Oak pochodzi z najnowszej kolekcji Harvest Time. Dzisiaj dzięki niemu poczułam cudowny zapach jesieni i... zbliżających się świąt? Wiem, zwariowałam! Ale naprawdę to piękny, leśny zapach, może nawet nieco zimowy, który wprowadza w doskonały nastrój. Uwielbiam drzewa i las oraz ich zapach, dlatego cieszyłam się jak dziecko, kiedy mogłam rozkoszować się świeżym i relaksującym zapachem. Mocno wyczuwalne są zapachy takich drzew jak: dąb czy sosna, ale również ukochana przeze mnie paczula. Ten wosk na pewno będzie mi towarzyszył przez cały październik. Koniecznie go "wywąchajcie" ;)

Zapraszam do sklepu Goodies.pl oraz produktu Ebony&Oak.

1 komentarz: