04 listopada 2016

SET SAIL


Już tęsknię za latem i za pięknym słońcem. Postanowiłam zatem umilić sobie czas przy świeczce Set Sail


Uwielbiam świeczki Kringle Daylight, nigdy się na nich nie zawodzę, ponieważ zapachy są intensywne i pięknie rozprowadzają się po mieszkaniu. Niestety, ale tym razem świeczka okazała się porażką. Po jej zapaleniu, w ogóle nie czułam jego zapachu, o którym zapewnia producent. To powinna być morska mieszanka zapachowa, a ja nie poczułam zupełnie nic. Szkoda, wielka szkoda, ponieważ miałam nadzieję, że będę mogła zatrzymać lato choć jeszcze na chwilkę we własnym domu. Nie zrażam się jednak i na pewno kupię jeszcze wosk o tym samym zapachu, aby móc zestawić świeczkę z woskiem. Mam nadzieję, że kolejnym razem będzie lepiej.

Zapraszam do sklepu Goodies.pl oraz produktu Set Sail.

1 komentarz: