03 grudnia 2016

EGYPTIAN COTTON


Może nie jest to zapach zimowy, choć w białym klimacie jest pudełeczko świeczki, to właśnie teraz, w grudniu, EGYPTIAN COTTON wprawił mnie w dobry nastrój. 


Kiedyś liczyły się dla mnie tylko zapachowe woski, ale ostatnio zaczęłam przekonywać się również do tych małych świeczuszek. Może nie jest tak wystarczająca jak wosk, ale jest w tej samej cenie, a ja uwielbiam testować. Jeśli chcecie poczytać moje inne opinie na temat świeczek z Kringle to kliknijcie w T E N link. Ale do rzeczy....

EGYPTIAN COTTON zapach świeży, przypominający zapach letniego prania, suszącego się na dworze. Pięknie wypełnił mi mieszkanie. Szczególnie fajnie jest zapalić go po sprzątaniu, wtedy ma się wrażenie, że dom jest idealnie czysty i świeży. Świeczka to połączenie pudru i słodyczy kwitnącej egipskiej bawełny. Po prostu cudo! Jestem mile zaskoczona tym zapachem i serdecznie Wam go polecam.

Zapraszam do sklepu Goodies.pl oraz produktu EGYPTIAN COTTON.

3 komentarze:

  1. Czuję, że i mi ten zapach by się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelkiego rodzaju świeczki, każdy niemal zapach, więc i tę chętnie wypróbuję :)
    Pozdrawiam Justyna Książko, miłości moja

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten zapach i bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń