03 grudnia 2016

TOP 5, czyli najpopularniejsze posty w listopadzie


Serdecznie zapraszam na podsumowanie listopada.


Oto posty, które cieszyły się największą popularnością w listopadzie. Przeczytajcie jeszcze raz ;)

Konkurs cieszył się wielką popularnością, ale wygraną została Patrycja Fornal. Gratuluję jeszcze raz!

Post napisałam w tamtym roku, a teraz na nowo odżywa.

Książkę miałam przyjemność przeczytać dzięki Book Tour organizowanym przez Cyrysię. Dziękuję :)

Ten post pisałam podczas własnych przygotowań do ślubu. Ach, to były piękne chwile 

Już nawet nie pamiętam kiedy obroniłam licencjat. Pisałam właśnie o piosenkach Osieckiej i postanowiłam podzielić się swoimi przemyśleniami z czytelnikami bloga. Cieszę się, że temat odżył.

To byłoby na tyle. Koniecznie zajrzycie do mnie jutro, ponieważ przygotowałam dla Was konkurs mikołajkowy. Wygrają aż trzy osoby. Do zobaczenia!

1 komentarz: