21 stycznia 2017

CHERRY BLOSSOM


Ten słodki, różowy wosk pochodzi z najnowszej, wiosennej kolekcji Q1 2017. Nie wahałam się długo, kiedy na stronie goodies.pl zauważyłam sprzedaż tych cudowności. Jak zawsze, kupiłam woski w ciemno i... Cherry Blossom mnie nie zawiódł.

    Lubię zimę, ale wtedy gdy jest śnieg, gdy jest optymalna temperatura, gdy można wyjść na zimowy spacer i mocno nie zmarznąć. Na szczęście taką zimą możemy się właśnie cieszyć. Jednakże po odpaleniu tego wiosennego zapachu, zapragnęłam WIOSNY!

Nie wiem dlaczego, ale woski z nowej kolekcji bardzo kojarzą się mi się z dzieciństwem i moimi dziadkami. Cherry Blossom, czyli 'kwiat wiśni' od razu skojarzył mi się z małym sadem u moich dziadków, którzy mieli kilka drzewek wiśni. Dzisiaj została już niestety tylko jedna. Uwielbiam kiedy kwitnie wiśnia, te białe kwiaty, które kojąco na mnie wpływają. To właśnie za to najbardziej kocham wiosnę.

Cherry Blossom idealnie oddaje atmosferę pory roku, jaką jest wiosna. Połączenie zapachu kwitnącej wiśni z nutą bergamotki i drzewa sandałowego sprawia, że w mieszkaniu staje się jakby jaśniej i cieplej. To piękny zapach, który koniecznie musicie sprawdzić. Rzadko zdarza się, że wszystkie zapachy z danej kolekcji tak bardzo przypadają mi do gustu. Tym razem aż trzy woski to hity.

LINDEN TREE | CHERRY BLOSSOM | WILD MINT (wkrótce opinia)

Zapraszam do sklepu Goodies.pl oraz produktu Cherry Blossom.

1 komentarz: