22 stycznia 2017

AUTUMN RAIN


Po raz pierwszy na mojej stronie gości świeca o takich rozmiarach. Autumn Rain, bo o niej mowa, to świeca, którą kupiłam na urodziny mojej siostrze. I choć jest zima, to ten zapach sprawia, że na chwilę możemy poczuć się cieplutko.

   Nie będę ukrywać, że zapach ten kupiłam w ciemno, tak jak zawsze kupuję przeróżne świeczki. Trochę się bałam, że może mi się nie spodobać, ale zachęcona pozytywnymi recenzjami blogerek, kupiłam. Autumn Rain przerósł moje oczekiwania! Zapach to cudowny powiew jesienni, ale tej jesieni z ciepłym deszczem i kolorowymi liśćmi. Spójrzcie tylko na obrazek, który znajduje się na świecy i wyobraźcie sobie, że tam jesteście. Krótko mówiąc, zapach jak z obrazka. 

Autumn Rain jest zapachem niebanalnym i intrygującym. To ciepły aromat, który pięknie wypełnia mieszkanie tworząc przytulną atmosferę. I aż mam ochotę, aby była jesień, i aby spadł deszcz, i żebym mogła wyjść z domu, i tańczyć w deszczu. Przyjemny zapach, kupujcie w ciemno, na pewno Wam się spodoba!

Zapraszam do sklepu Goodies.pl oraz produktu Autumn Rain.

1 komentarz: